Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poollicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Poollicht

    Deze avond kans op waarneembaar poollicht, misschien iets om een fotoke van te nemen ?
    Meer info op onderstaande link (wordt wel knippen en plakken in de adresbalk)
    http://www.hbvl.be/nieuws/Wetenschap/default.asp?art={4FE4FBC6-E3B7-4798-A1B6-10999D1B0C30}
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

  • #2
    Blijkbaar heeft niemand zin om vanavond buiten te gaan staan!
    Beste plek is natuurlijk de Noord -of Zuidpool want het zou in onze regio goed gaan betrekken. Groeten Eugene
    Eugene

    Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

    Comment


    • #3
      Sabine voorspelt bewolking

      Ik zal toch eens gaan kijken maareuh zo net tegen de haven van antwerpen is de lichtvervuiling zo sterk dat ik hier niet eens alle sterren van de grote beer kan zien.
      Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

      Comment


      • #4
        Trouwens los van het niet onbelangrijke feit dat mijn camera stuk is ligt het er maar even aan waar je woont!
        Hier in de stad is zoveel strooilicht dat je al geluk moet hebben wil De Grote Beer zien. Beetje overdreven maar ik bedoel maar
        Groeten Eugene
        Eugene

        Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

        Comment


        • #5
          Originally posted by Eusie
          Trouwens los van het niet onbelangrijke feit dat mijn camera stuk is
          Tjee...sterkte de komende tijd, Eusie!

          Comment


          • #6
            Dank je... ik heb nu weer de folder langs mijn bed staan
            Eugene

            Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

            Comment


            • #7
              Dit was dus de slechtste tip aller tijden
              Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

              Comment


              • #8
                Volgens Sabientje vandaag véél meer kans om iets te zien, vooral in het noorden van het land.

                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9

                  De kans mag er dan misschien wel zijn dat we het in Belgie te zien krijgen, maar dan denken dat het sterk genoeg zal zijn dat het een mooie foto zal opleveren lijkt me toch wel heel optimistisch hoor.

                  Henk

                  Comment

                  Working...
                  X