PDA

Volledige versie bekijken : Guitar Hero Emile.

Jacobs Pascal
11 maart 2010, 16:21
De kleinste der Spikkes..petekind van Miss Spikke en zoon van Spikke....kan iedereen er nog aan uit? :D:D:D
ze hebben al allemaal de revue gepasseerd maar nog niet deze rakker..En geloof me dat is hij..
Met een fractilus bewerking.

http://i375.photobucket.com/albums/oo196/killclone2004/Blaclk%20and%20white%202010/testEmile.jpg

jr52
11 maart 2010, 16:25
Ziet er een leuke rakker uit ... en de foto is gewoon heel goed!

VIM
11 maart 2010, 16:25
AKELIG scherp is deze maar gewoon een prachtig portret!
Omzetting = TOP!
Ondanks het feit dat de handjes er onscherp op staan stoort de grootte ervan (doordat ze dicht bij ons te zien zijn) wel een beetje. Maar voor anderen ongetwijfeld juist niet :D.

Destn
11 maart 2010, 16:35
ik zie enkel een kruisje? :(

/edit: foto nu zichtbaar.

NETJES hoor :G

spikke
11 maart 2010, 16:58
Knappe bewerking en knappe foto, maar dat is niet zo moeilijk met zo'n model!:D:D:D

spikkesenior
11 maart 2010, 19:38
ik kan er zeker nog aan uit (misschien wel de enigste :rolleyes:) mijne knappe 'ondeugende" kleinzoon - knappe scherp portret :love:

Vicky
11 maart 2010, 20:20
heel knappe foto, speciaal standpunt :G 't Ziet er een kapoen uit :rolleyes: :D
BTW je moet toch eens een stamboom op het forum zetten dan weten hoe het allemaal in den haak zit met al die Spikke's ;)

goldmund
11 maart 2010, 22:27
Knap!
Bewerking viel me niet onmiddellijk op maar ze past en is goed gedaan in mijn ogen

gNo
11 maart 2010, 22:30
AKELIG scherp is deze maar gewoon een prachtig portret!
Omzetting = TOP!
Ondanks het feit dat de handjes er onscherp op staan stoort de grootte ervan (doordat ze dicht bij ons te zien zijn) wel een beetje. Maar voor anderen ongetwijfeld juist niet :D.

idd, retescherp , maar voor de rest storen de handen mij totaal niet, daar het dit net zo een maffe goede plaat van maakt:G:G

jeannot

tullep
11 maart 2010, 23:15
knap portretje van een spikke ;)

groetjes
hilde

doudeke
12 maart 2010, 01:05
Mooie omzetting, lekkere pose. Het verwondert me wel dat hij geen camera in de hand
heeft. (Dacht namelijk dat dat des Spikkens was.)

Jacobs Pascal
12 maart 2010, 06:25
Mooie omzetting, lekkere pose. Het verwondert me wel dat hij geen camera in de hand
heeft. (Dacht namelijk dat dat des Spikkens was.)

Wacht maar....Dadelijk een rally fotograaf erbij..:D:D:D:D

Jacobs Pascal
12 maart 2010, 06:36
Bedankt iedereen..Hij zal content zijn..:D

bouk
12 maart 2010, 06:58
heel goed hoor, met een wel erg intrigerende achtergrond.
grt,bouk.

tantine
12 maart 2010, 13:55
Wat heeft hij 'grote handen' ......dat is waarschijnlijk om zijn gitaar goed vast te kunnen houden zeker?
Een leuke zoon heb je, met een prachtige glimlach en van die pretoogjes!!
De bewerking past wel bij zijn outfit, vind ik!!
Knap gedaan weer!!
Gr Pascale

Jacobs Pascal
12 maart 2010, 14:07
Wat heeft hij 'grote handen' ......dat is waarschijnlijk om zijn gitaar goed vast te kunnen houden zeker?
Een leuke zoon heb je, met een prachtige glimlach en van die pretoogjes!!
De bewerking past wel bij zijn outfit, vind ik!!
Knap gedaan weer!!
Gr Pascale

Pascale lees eens even de text die ik geschreven heb? :D:D:D:D

tantine
12 maart 2010, 14:47
Oeps.....:o.....nie goe gelezen......je kleinkind dus.....maar dan wel een jonge "opa"!!
Meestal kijk ik altijd eerst naar de foto en lees ik dan vluchtig wat er geschreven is:D:o:rolleyes::eek::clown::(:cool::
Gr Pascale

spikkesenior
12 maart 2010, 18:02
Oeps.....:o.....nie goe gelezen......je kleinkind dus.....maar dan wel een jonge "opa"!!
Meestal kijk ik altijd eerst naar de foto en lees ik dan vluchtig wat er geschreven is:D:o:rolleyes::eek::clown::(:cool::
Gr Pascale

opgelet opgelet het is niet zijn kleinkind, maar mijn kleinkind... en als je hem zo ziet begrijp je wel dat ik dat recht opeis :rolleyes:

spikkesenior
12 maart 2010, 18:11
heel knappe foto, speciaal standpunt :G 't Ziet er een kapoen uit :rolleyes: :D
BTW je moet toch eens een stamboom op het forum zetten dan weten hoe het allemaal in den haak zit met al die Spikke's ;)

dat is nog eens een goed idee - zal er als senior in de eerstvolgende dagen eens werk van maken ce ;)

tantine
12 maart 2010, 18:45
dat is nog eens een goed idee - zal er als senior in de eerstvolgende dagen eens werk van maken ce ;)

Ja, idd, ben hier niet meer mee, ben wel benieuwd naar die stamboom van jou!!
Enne, flinke kleinzoon heb je.....of is het achterkleinzoon.....of achterachterkleinzoon....pffff!!!;):p
Gr Pascale

pendragon
14 maart 2010, 20:51
Héél knap portret!

mipstoo
15 maart 2010, 09:53
Groothoek heeft hier meerwaarde, Pascal. Super portret en die 5D bewijst nog eens goed te zijn. (De fotograaf natuurlijk ook ;) )
Mooie bewerking, mooi omgezet, super hoor :G

Knap jochie ;)

Groeten
Mipstoo

G.R.
15 maart 2010, 21:17
De familieverhalen vind ik een leuke ondertoon. Als ik de foto een persoonlijke inhoudelijke analyse mag toebedelen : "Later als ik groot zal zijn wil ik deze grote gitaar bespelen met mijn grote handen" - prima door het effect van de groothoek weergegeven.
De driehoeksverhouding tussen de guitige snuit en de twee handen is sterk. En toch heb ik het moeilijk met de uitgerekte armen en de te grote handen. Ook bij het kussen naast het hoofdje links waar precies een doorlopende plooi ontbreekt stel ik me vragen ??? Kan totaal fout zitten, enkel de auteur (trouwens een bedreven fotograaf) kent het antwoord.:)
Groetjes, hogteneer