Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong fotografisch geweld voor Ketnet!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jong fotografisch geweld voor Ketnet!

    Hallo allemaal!

    Binnenkort start Ketnet met de opnames van een nieuw reportage-programma over kinderen en hun kunst!

    Ik ben op zoek naar jong fotografisch geweld tussen 6 en 14 jaar dat gepassioneerd fotografeert en graag zelf eens in de spotlights wil staan. Hopelijk zet het heel wat kinderen aan om zelf ook met fotografie bezig te zijn!

    Contacteer me meteen op debbie@beeldexpressie.be als je een kind/jongere kent dat deze fantastische ervaring wil beleven!

  • #2
    Re: Jong fotografisch geweld voor Ketnet!

    [Mod]

    Even verplaatst naar meer geschikter subforum.

    SW
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Jong fotografisch geweld voor Ketnet!

      Oorspronkelijk geplaatst door chimaera Bekijk bericht
      Hallo allemaal!

      Binnenkort start Ketnet met de opnames van een nieuw reportage-programma over kinderen en hun kunst!

      Ik ben op zoek naar jong fotografisch geweld tussen 6 en 14 jaar dat gepassioneerd fotografeert en graag zelf eens in de spotlights wil staan. Hopelijk zet het heel wat kinderen aan om zelf ook met fotografie bezig te zijn!

      Contacteer me meteen op debbie@beeldexpressie.be als je een kind/jongere kent dat deze fantastische ervaring wil beleven!
      Ik denk dat dit medium niet meteen het geschikte is ...

      Neem eens contact op met VVJ "Vereninging Vlaamse Jeugddiensten" en vraag hen om in hun mailing deze oproep op te nemen i.v.m. de prioriteit voor het komende jeugdbeleidsplan 2011 - 2013. (Niet professionele kunstvormen).



      Of mailen naar: info@vvj.be

      Vermeld eventueel mijn naam (Tom Museeuw) als referentie.
      www.fotofolio.be

      Comment

      Working...
      X