Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoeken op het forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zoeken op het forum

    Is er nog een mogelijkheid om in de berichten ouder dan 120 dagen te zoeken ?
    Als ik probeer via members : find all non-archived messages of member xxx, maar wat dan met de gearchiveerde ? Hoe geraak ik daar aan ?

    BTW helpen al die inperkingen in dat zoekmenu nu de performantie van het forum of niet, want qua functionaliteit heeft het zoeken zwaar moeten inboeten.

  • #2
    Beste Cee,

    het is inderdaad niet (meer) mogelijk om te zoeken binnen de gearchiveerde postings, het was kiezen tussen dit en het deleten van die (gearchiveerde) postings.

    Het komt inderdaad de werking/performantie van de servers ten goede, want op de manier dat we bezig waren (overbelasting servers e.d.) was het bestaan van het forum in gedrang aan het komen. Ingrijpen was noodzakelijk (en inderdaad, het is niet zo praktisch, maar beter een bepekring op het forum, dan geen forum zeker?).
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

    Comment


    • #3
      Cee,

      Met wat creatief te wezen met Google is een deel zeker nog vrij vlot terug te vinden.

      Zet in je Google zoekstring naast je gewenst zoekwoord ook nog het volgende : "site:dc.netadmin.be archive"

      Voorbeeld :
      http://www.google.com/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=archive+auto+canon+site%3Adc.netadmin.be&lr=

      Groeten,
      peter

      Comment


      • #4
        Bedankt Peter. Zonder google kan je dus niets uit het archief bekijken? Ik had even schrik dat dat archief geen enkel nut meer had en even goed niet kon bestaan. Zal eens proberen.

        Comment


        • #5
          Als dit werkt is het misschien wel een keinuttige tip voor "tips en truuks" ?

          Comment

          Working...
          X