Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poll 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • poll 4

    Ze worden moeilijker, de antwoorden lijken minder met elkaar te maken te hebben.

    De resultaten van de vorige poll zijn inmiddels weer verwerkt. En opnieuw dank allen,

    http://forcedf.xs4all.nl/photopoll.php

    Erik

  • #2
    Zo mijn stem is weer binnen...

    Comment


    • #3
      Thx mic (en de overigen die al hebben gereageerd)

      Comment


      • #4
        Zo weer gestemd .
        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          voldaan

          Greetz Wouter

          Comment


          • #6
            Was al iets moeilijker hé

            Comment


            • #7
              Mijn stem heb je ook weer. Al was het dit keer iets moeilijker.

              Comment


              • #8
                Valt er iets te winnen op het einde van de rit

                Jo(han)
                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                Comment


                • #9
                  zo mijn 'plicht' is weer vervuld

                  Tim.
                  www.gijbels.net

                  Comment


                  • #10
                    En ikke heb mijn stem ook weer uitgebracht
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • #11
                      Mmm, pas 100 stemmen . Volgens mij is deze vraag te moeilijk .
                      Of moeten we hier ook maar stemplicht invoeren?
                      Zo kun je in elk geval wel heel makkelijk zien hoeveel mensen op elk antwoord hebben gestemd.
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #12
                        Ja, gaat minder vlot dan de andere inderdaad. Te moeilijk? Weet niet, moeilijker en anders dan de vorige, dat wel. Misschien niet interessant deze vraag/foto? Ik hoop niet dat de hele poll niet meer interessant genoeg is, ik heb nog zoveel te peilen...

                        Maar ik zal deze straks wel weer verversen. Kijken of het gewoon aan de foto of de vraag ligt (of de moeilijkheidsgraad) of dat er toevallig gewoon minder stemmers waren. Ik probeer het tempo er wel in te houden, want zoals gezegd: ik heb nog véél te peilen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Erik Mansvelders
                          Ik probeer het tempo er wel in te houden, want zoals gezegd: ik heb nog véél te peilen
                          Yep doe dat maar Erik.

                          "Rare" keuzes bij deze poll.......het is maar waar je vanuit gaat, is mijn idee.

                          mvg,
                          Z900
                          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                          Comment


                          • #14
                            Was idd wel een ongewone poll. Wat kun je nu zeggen van zo'n foto? mmmmmm

                            greetz
                            My Flickr

                            Comment


                            • #15
                              "Rare" keuzes bij deze poll.......het is maar waar je vanuit gaat...
                              Mhh, ja en nee . We hebben het namelijk toch over één foto, wat ik er ook over vraag. Stel eens dat ik een aantal mogelijke antwoorden over een bepaalde speelfilm zou geven. De antwoorden zouden bv kunnen zijn: 1. goede acteurs, 2. slechte acteurs, 3. goed verhaal, 4. slecht verhaal.

                              Het lijken misschien twee verschillende dingen maar het gaat toch om een bepaald oordeel over één en dezelfde film. Goede acteurs zouden bv een slecht verhaal toch tot een goede film kunnen maken. Of een goed verhaal zou met B-acteurs toch nog een goede film kunnen opleveren. Het gaat om het eindoordeel van de kijker. Soms hebben de acteurs de film gered (of genekt), soms het verhaal.

                              Bij deze poll zijn de twee soorten antwoorden op eenzelfde manier gesplitst in feitelijk belichting en compositie. Zie voor een verdere uitleg de poll (ga naar de poll en klik rechtsboven op de knop Resultaten vorige poll)

                              ps: nog enkele minuten wachten, de resultaten zijn al verwerkt maar de file en poll moeten nog worden aangepast

                              Comment

                              Working...
                              X