Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding of workshop Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding of workshop Photoshop

    Hallo iedereen,

    Vraagje: kent er iemand een goeie opleiding of workshop voor Photoshop? Liefst in omgeving Gent. Ik volg opleiding aan het Kisp in Mariakerke, waar we net aan het onderdeel Photoshop gekomen zijn, maar dat gaat me véél te traag. Aan dit tempo duurt het zeker nog een jaar eer we iets treffelijks leren. Dus ben ik op zoek naar een iets 'intensievere' leermethode, in combinatie met het Kisp.
    Of kan ik beter ergend online tutorials opsnorren, of de nodige kennen uit een boek halen?

    Ideeën, tips?

    Thanks,

    L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

  • #2
    Re: Opleiding of workshop Photoshop

    Favoriete boek: classroom in a book (rekening houdende dat je echt vanaf 0 begint)
    favoriete tutorials: lynda.com
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding of workshop Photoshop

      Ik ben uitermate tevreden van KelbyTraining
      Er zijn dikwijls aanbiedingen, ik ontving 3 boeken en korting (betaalde 179 USD/jaar)

      Naast de talrijke Photoshop tutorials, bieden ze nog talrijke Fotografie opleidingen ook.

      Comment


      • #4
        Re: Opleiding of workshop Photoshop

        Zeg, wilt ge nu zeggen dat onze lerares haar best niet doet? Tis wel een feit dat het vanaf den beginne is...

        Comment


        • #5
          Re: Opleiding of workshop Photoshop

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
          Of kan ik beter ergend online tutorials opsnorren, of de nodige kennen uit een boek halen?

          Ideeën, tips?

          Thanks,

          L.
          vraagje aan expert :
          ergend moet dat niet ergens zijn ?
          Jos
          Site

          Comment

          Working...
          X