Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emilie Autumn @ Effenaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Emilie Autumn @ Effenaar

    Ik zag al dat er foto's van haar show in Trix zijn verschenen. Gisteren speelde ze voor een uitzinnige meute jonge kleurrijk uitgedoste menigte.
    De show is als vanouds - niets nieuws onder de zon. Maar fotografisch natuurlijk heerlijk. Mijn bijdrage aan dit forumonderdeel - gister' avond na thuiskomst nog even snel verwerkt voor het slapengaan:

    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

  • #2
    Re: Emilie Autumn @ Effenaar

    Mooi foto :-)

    Eerste keer dat ik haar live zag, gisteren in de Effenaar :-) Leuke ervaring. Ik moet mijn foto's nog bekijken...
    www.YourConcertShots.com

    Comment


    • #3
      Re: Emilie Autumn @ Effenaar

      azhrarn, WOW!

      PERFECT! Daar kan ik maar één ding op zeggen: Recht naar den hof !

      Ik zal zelfs meer zeggen: Als deze niet in den HOF staat, eet ik mijne schoen op

      Comment


      • #4
        Re: Emilie Autumn @ Effenaar

        Knap!

        Maar zou me al verwonderd hebben mocht bij een foto van jou niet zo zijn! ;-)

        't Is trouwens door jou dat ik zelf naar Emilie Autumn geweest ben in Trix. Ik herinnerde me je reeks van een tijdje terug en was geintrigeerd.
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: Emilie Autumn @ Effenaar

          Topplaat!! (Alleen dat stukje kaars links zou ik wel effe wegshoppen. Maar das maar een detail.)

          Zeer fotogenieke dame trouwens als ik al de reeksen hier zie.
          Kende ze niet echt, heeft blijkbaar met Courtney Love meegespeeld op haar solo-plaat
          en hetzelfde met Billy Corgan.
          Welke muziek brengt ze zelf?
          Misschien wel eens de moeite om te checken bij haar volgende passage in België.
          www.janvandenbulck.com

          Comment


          • #6
            Re: Emilie Autumn @ Effenaar

            Kan haar alleen maar aanraden... het publiek is een belevenis op zich, de show is geweldig, alhoewel er niet veel live gespeeld wordt ( buitende zang, het clavecimbel en de elektrische viool), maar het geheel heeft zo veel sfeer!

            This was Emilie Autumn live at the Melkweg Amsterdam... ^^ The Concert was Awesome!
            Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

            Comment


            • #7
              Re: Emilie Autumn @ Effenaar

              Erg fraaie plaat!
              Dennis

              www.dennisbeekelaar.com

              Comment


              • #8
                Re: Emilie Autumn @ Effenaar

                Dank jullie allemaal

                Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                Eerste keer dat ik haar live zag, gisteren in de Effenaar :-) Leuke ervaring. Ik moet mijn foto's nog bekijken...
                Aah - was jij er ook - toevallig toch niet aan de linkerkant van het podium naast Dave, met ik erachter, en daarachter Paul en Patrick (over kluitje fotografen gesproken...)

                Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                Ik zal zelfs meer zeggen: Als deze niet in den HOF staat, eet ik mijne schoen op
                Eet smakelijk - zal ik dan alvast zeggen

                Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
                Kan haar alleen maar aanraden... het publiek is een belevenis op zich, de show is geweldig, alhoewel er niet veel live gespeeld wordt ( buitende zang, het clavecimbel en de elektrische viool), maar het geheel heeft zo veel sfeer!
                Tja - het is een circus met een aantal bevallige quasi lesbische dames die het voorzien hebben op het gek maken van alle 14 jarige (je vraagt je af wat je daar als 'oudere' dan doet) - maar het is een fotografisch aantrekkelijk optreden. Je hebt gelijk; het is heerlijk sfeervol en grappig om een keer mee te maken.
                meer over mijn fotografie is te vinden op
                http://www.nandoonline.com

                Comment


                • #9
                  Re: Emilie Autumn @ Effenaar

                  Ja hoor, ik was de eerste fotograaf in de rij :-) Buiten die vervelende paljas voor me met zijn pocketje :-)

                  Had trouwens zelfs mijn twijfels over 't live-gehalte van de clavicimbel :-)

                  Qua publiek: er liepen daar wat poppetjes rond, letterlijk dus. Moet ettelijke uren voor de spiegel gekost hebben... 't Optreden leek mij eerder een musical uit Eurodisney, na sluitingsuur :-) Af en toe vergat ik zelfs foto's te trekken, uit verbazing lol!
                  www.YourConcertShots.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Emilie Autumn @ Effenaar

                    Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                    Ja hoor, ik was de eerste fotograaf in de rij :-) Buiten die vervelende paljas voor me met zijn pocketje :-)

                    Af en toe vergat ik zelfs foto's te trekken, uit verbazing lol!

                    Aaah - ik geloof dat ik een grapje maakte over die schoudertas van je?
                    Maar vergeten foto's te maken - ik hoorde de camera's om mij heen ratelen dat ik dacht: als dat er geen 1000 worden weet ik het niet...
                    meer over mijn fotografie is te vinden op
                    http://www.nandoonline.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Emilie Autumn @ Effenaar

                      Yep, dat was ik met mijn schoudertas :-) Is toch best handig, als je die voor je op de grond zet, heb je zo 30 cm vrije ruimte voor je ;-)
                      www.YourConcertShots.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Emilie Autumn @ Effenaar

                        heerlijke plaat Nando
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

                        Comment


                        • #13
                          Re: Emilie Autumn @ Effenaar

                          Dit is absoluut een mooie!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Emilie Autumn @ Effenaar

                            Zeg Nando, nog concerts gepland in de Effenaar?
                            www.YourConcertShots.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Emilie Autumn @ Effenaar

                              Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                              Ik zal zelfs meer zeggen: Als deze niet in den HOF staat, eet ik mijne schoen op
                              Oeps

                              Comment

                              Working...
                              X