Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Tigo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Tigo

    Profitiat Tigo met je verdiende eerste plaats. Het was van meet aan een sterke foto. Ook aan Tilly Meijer en Smile_inyoursleep een dikke profitiat.
    Allemaal verdiende plaatsen zo ook voor de rest van de top 12.
    Het was moeilijk deze maand met punten geven, er waren veel goede en sterke inzendingen.
    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
    Foto Lucky

  • #2
    Re: Proficiat Tigo

    Ook mijn felicitaties aan de podiumgasten.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Tigo

      Zoals steeds heel erg verdiend : van harte proficiat Tigo !
      Ook aan de andere medaillewinnaars en alle deelnemers, er was weer heel wat moois te bewonderen deze maand.
      Geniet van foto's maken

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Tigo

        Tigo, van harte proficiat, je hebt het alweer gefixed


        Groetjes chrit.
        Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Tigo

          Proficiat aan Tigo die met zijn eenvoudige (?) maar zeer sierlijke plaat de overwinning behaalde. Ook aan tilly Meijer met de tweede stek, met een niet zo makkelijk vast te leggen eend in de vlucht en aan Smile_inyoursleep (wat een nickname) die mijn favoriet was mede door de originaliteit. Ook de ganse top 12, eigenlijk top 13 want deze van lilybie was ook een van mijn favorieten.

          Op naar een "verkeerde" witbalans.
          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Tigo

            ook van deze kant een dikke proficiat met je verdiende overwining
            en aan de top 12
            er staan sterke plaatjes tussen
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Tigo

              Een dikke proficiat aan tigo maar ook aan de rest van de deelnemers.
              Een verdiende winnaar
              er zaten deze maand opvallend veel goede inzendingen bij (ook weer te zien aan de gemiddelde score )
              op naar de volgende challenge.
              Mijn Fanpagina
              Mijn website
              Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Tigo

                Bedankt allemaal voor jullie toffe reacties en punten. Al was ik zelf best tevreden met mijn inzending, toch had ik dit eigenlijk totaal niet verwacht. Er waren naar mijn mening zo veel prachtige en sterke inzendingen dat ik toch wel even schrok toen mijn vrouwtje me deze nacht ( naakt ) uit het bed deed springen om vliegensvlug te komen kijken. Daarom van mijn kant ook een dikke proficiat aan de andere podium plaatsen en de rest van de top foto's met een knipoog naar lilybie die met haar mooie foto toch net de top 12 niet haalde.
                To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Tigo

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                  Bedankt allemaal voor jullie toffe reacties en punten. Al was ik zelf best tevreden met mijn inzending, toch had ik dit eigenlijk totaal niet verwacht. Er waren naar mijn mening zo veel prachtige en sterke inzendingen dat ik toch wel even schrok toen mijn vrouwtje me deze nacht ( naakt ) uit het bed deed springen om vliegensvlug te komen kijken. Daarom van mijn kant ook een dikke proficiat aan de andere podium plaatsen en de rest van de top foto's met een knipoog naar lilybie die met haar mooie foto toch net de top 12 niet haalde.
                  Ook vanwege mij ne dikke proficiat aan de " Top 13 "
                  Zelf een beetje teleurgesteld met mijn "4" eentjes !
                  Maar die zullen " eenvoudige erotiek" niet kennen zekers
                  Huppekee naar de foute witbalans
                  Grts Maddy.
                  zero

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Tigo

                    Van harte proficiat Tigo. Je hebt nog steeds het goede recept om een sterke challengefoto te maken.


                    Vraagje : Wat heb je eigenlijk als ondergrond gebruikt ?
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Tigo

                      vond het een prachtige foto toen ik hem zag, terechte winnaar
                      proficiat
                      groetjes aline
                      groetjes aline

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Tigo

                        Inderdaad een winnaar. Niet zo een positieve commentaar op je foto gegeven maar dat zijn jullie wel gewend he.
                        Zelf wel een beetje content met mijn negende plaats alhoewel ik hoger had verwacht n de zoveel lovende commentaren. Maar ja, witbalans is weer een zeer grote uitdaging.
                        Trouwens ook proficiat aan de rest van de top twaalf en natuurlijk de andere 58 inzenders voor de inzet. Het was een boeiende maand
                        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Tigo

                          welverdiende eerste plaats,proficiatook aan alle leden die nu meegedaan hebbender zijn er wel fantastische bijgeweest,knap

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Tigo

                            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                            Van harte proficiat Tigo. Je hebt nog steeds het goede recept om een sterke challengefoto te maken.


                            Vraagje : Wat heb je eigenlijk als ondergrond gebruikt ?
                            Hey Filipo,

                            Ik heb hiervoor een stuk zwart gelakt glas gebruikt. Dit glas is aan de achterzijde zwart gespoten. Doordat het geen echte spiegel is voorkom je die vervelende dubbele reflecties. De lichte verkleuring ( paars in dit geval ) verkrijg je door de weerkaatsing van een lichtere achtergrond.

                            Om de druppels goed te laten bol staan heb ik de glasplaat wel moeten bewerken. Ik had al vanalles geprobeerd maar steeds bleven de druppels niet bol bol staan. Tot ik het idee kreeg om autowax te gebruiken. Dit werkt dus perfect.

                            grtz Tigo
                            To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                            Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Tigo

                              Bedankt voor de toelichting Tigo
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X