Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-service Media-Markt... Een Update...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto-service Media-Markt... Een Update...

    Vandaag eens naar de nieuwe Media-Markt geweest in Hasselt.

    Je kunt daar ook je foto's laten afdrukken: 0.25 € voor 10x15cm en zonder orderkosten. En voor het ogenblik zelfs 0.22 €.

    Aangezien er nog Media-Markt-winkels zijn in Belgie: Heeft er al iemand ervaring met hun foto-service?

    Volgens de website (http://www.media-markt.be) gebruiken ze Fuji-papier.
    Volgens de verkoper kan je ze binnen de 3 dagen gaan afhalen. Via de website is 20x30 het grootste formaat. In de winkel (Hasselt) kan je nog grotere formaten laten 'plotten'
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Neen, heb dit nog niet geprobeerd, maar ga dit zeker eens doen.
    Dit is wel een goede prijs.
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

    Comment


    • #3
      Ik had zelf enkel foto's af te drukken en ik dacht, laten we media-markt maar proberen

      Foto's opgeladen, keuzes gemaakt (formaat, grootte)
      Probleem nr 1: nergens geen keuze mat/glans

      Als laatste punt moet je opgeven waar je de foto's wil afhalen
      Probleem nr 2: Hasselt staat niet in de lijst, enkel Antwerpen en St-Agatha-Berchem

      Geen nood, even melden, komt dat wel in orde
      En ja, een dag later al een antwoord dat de site diezelfde dag nog aangepast zal worden.

      Mooi niet dus, 3 dagen later nog steeds geen mogelijkheid om in Hasselt af te halen. Elke dag een mailtje gestuurd om het te melden, geen antwoorden meer gezien

      Laatste mail teruggestuurd: Geen haast meer, foto's zijn ergens anders besteld
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Nog even een update...

        Meer als een week later eindelijk nog eens een antwoord gehad op mijn (vele) mails dat het dan toch in orde was.

        Onlangs had in nog 2 vergrotingen nodig en ik dacht, we zullen ze nog een kans geven

        Ik dus mijn 2 foto's opgestuurd en besteld. Krijg ik de bevestigingsmail...
        Bestelling gedaan op 19 November 2003.
        Foto's af te halen vanaf 28 November 2003!
        En zij maken reclame van 3 dagen Ik denk dat ik dringend opnieuw moet leen tellen
        Maar ja, we zullen maar geduldig zijn
        Op 28 November stond ik in de winkel... foto's nog niet aangekomen

        Voor mijn part zullen ze daar nu nog een hele tijd liggen maar ik vertik het om nog één voet daar binnen te zetten. Dit was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen.

        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #5
          Hallo, ik laat mijn fot's meestal afdrukken bij de Media Markt in Heerlen. De laatste foto's die ik er bracht waren mijn vakantiefoto's van Portugal. Zelfs mijn vrouw viel het op dat de afdrukken vrij donker waren. Viel dus tegen, en heb de foto's nog eens op de PC bekeken. Wil het daar nog één keer proberen, anders ga ik ergens anders laten afdrukken.

          Groetjes, JantjeB.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment

          Working...
          X