PDA

Volledige versie bekijken : en de kleinste mag overal mee

lin.vdb
25 februari 2010, 08:16
nog eentje van Lombok

http://i46.tinypic.com/qoekxl.jpg

DonnaVicky
25 februari 2010, 08:44
Ik ga me niet uitlaten over technische punten wegens schandelijk gebrek aan technisch inzicht ;-)

Vind het onderwerp zeer leuk, maar ik zou alleen veel meer croppen boven en onder, ik vind dat het onderwerp precies war verloren loopt in de foto.
Voor de rest zou ik de kleuren wat versterken, maar dat is zuiver persoonlijke voorkeur.

Toch zeer leuke foto!

lin.vdb
25 februari 2010, 09:46
Ik wou er voor de verandering eens wat meer van de omgeving bij hebben want ik heb anders echt geen gebrek aan close-up portretten. Ik probeer gewoon wat te variŽren....'t zou misschien anders nogal saai worden. In 't echt zie je mensen soms ook van ver en van dicht.

doudeke
25 februari 2010, 11:30
Ik wou er voor de verandering eens wat meer van de omgeving bij hebben want ik heb anders echt geen gebrek aan close-up portretten. Ik probeer gewoon wat te variŽren....'t zou misschien anders nogal saai worden. In 't echt zie je mensen soms ook van ver en van dicht.

Vanzelfsprekend heb je gelijk. Het is immers jouw foto. Toch zou die wellicht nog iets aan
kracht winnen indien er boven en onder een stukje van af ging. Maar ook zo blijft ze
overeind en tegelijkertijd iets optimistisch en alledaags uitstralen. :G

maMarina
25 februari 2010, 20:01
Mooi! maar ook ik mis hier wat kleur, het lijkt een beetje flets.