Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe werkt cashback?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe werkt cashback?

    Ik ben van plan een D90 te kopen en hoop stilletjes op een cashback in maart wanneer er mogelijk lenteacties komen bij Nikon. Nu is mijn vraag hoe deze cashbacks berekend worden. Is dat dan bv 50€ op de officiële prijs of op de prijs waar jij je toetsel aan gekocht hebt?
    Bij IT-materiaal is dat meestal op de aankoopprijs maar ik hoorde dat Nikon dat op de officiële prijs (adviesprijs) zou berekenen zodat als je in een winkel met scherpe prijzen koopt minder of zelfs geen cashback hebt. Klopt dat?
    Zijn er nog wilde geruchten over Cashback acties de komende maanden? Of andere acties?

  • #2
    Re: hoe werkt cashback?

    Aankoopbewijs + streepjescode opsturen, bankrekeningnr invullen en je krijgt 50 euro op je rekening gestort na een tijdje.
    Sommige grote ketens doen dat voor jou, rekenen 50 euro minder aan, knippen je streepjescode uit, laten jou 't papier invullen maar met hun rekeningnr enz zodat zij het papierwerk regelen en jij onmiddellijk al je korting hebt.

    50 euro blijft 50 euro cashback, onafhankelijk van de aankoopprijs van het toestel. Er moet gewoon bewijs zijn dat het toestel is verkocht (en waarschijnlijk geen grijze import is).
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

    Comment


    • #3
      Re: hoe werkt cashback?

      Ik heb een canon printer gekocht, waar 30 euro cashback op was, wacht reeds 6 maanden, nog niets gezien!!!!!!!!!
      grt
      jan

      Comment


      • #4
        Re: hoe werkt cashback?

        Bedankt voor het antwoord. De moeite om toch even te wachten tot half maart en dan te zien of ze cashback geven op de Nikon D90.

        Jan,
        Hoogst waarschijnlijk heeft Canon deze taak uitbesteed aan een third party firma. Nikon besteed zulke taken ook uit. Ik zou mailen naar de klantendienst van Canon met al je gegevens. Zij moeten die firma dan maar op de vingers tikken.
        Deze third party firma's zijn vaak landen waar snelheid en kwaliteit niet de prioriteit zijn. Ik heb zelf ook samengewerkt met zulke uitbestedingsfirma's (in de IT sector, niet voor cashbacks maar voor andere services) en je moet hen vaak achter hun veren zitten. Aan ons als klant om te laten weten dat het zo niet kan en de klant ontevreden achter blijft. Succes.

        Comment

        Working...
        X