Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf zoekt een fotograaf in NL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf zoekt een fotograaf in NL

    Als fotograaf zet ik hier een oproep neer omdat ik een fotograaf zoek!! Niet voor mezelf, maar voor anderen. Zelf heb ik momenteel geen zin meer in fotografie maar krijg nog diverse vragen of ik foto's wil maken, dus misschien dat 1 van de fotografen hier wel de energie en zin kan vinden om anderen blij te maken met hun mooie fotowerk.

    1: Een vrouwelijke meesteres uit Utrecht zoekt een fotograaf om mooie foto's van haar te maken in haar studio. Dus een mobiele flitsset zou handig zijn. Voorkeuze dagen om foto's te maken zijn maandag, woensdag en vrijdag.

    Het gaat voornamelijk om sfeerfoto's van de meesteres zelf die goed de sfeer weer kunnen geven van haar "donkere" werkzaamheden.

    2: Een goede vriendin van mij is op zoek naar een fotograaf die goed is in interieurprojecten zoals (particulieren-, zorg- en kantoorlocaties). het betreft hier een betaalde opdracht. Werk in overleg met opdrachtgever e.d.

    Mocht je interesse hebben in 1 van de 2 stuur me dan gerust een pm met een referentie naar je portfolio.

    Mvg,
    Gerben aka Triker
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.
Working...
X