Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tracker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tracker

    Hallo allemaal,
    Deze ochtend het volgende mailtje ontvangen:


    Hallo Bert, Wij hebben een link geplaatst op onze pagina
    www.marktkalender.nl
    Graag willen we zo nu en dan eens een footje van je plaatsen. Ben je
    daarmee akkoord laat het ons heel even weten.

    Redanktie Marktkalender.nl
    Eugene

    www.marktkalender.nl




    iemand ervaring met deze site ? Ik heb gezien dat er al een foto van Razzi opstaat.
    Groeten,
    Bert

  • #2
    Zij zijn tenminste zo beleefd om het op voorhand te vragen!

    Comment


    • #3
      En ze prijzen je site wel enorm aan.
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #4
        Hallo Patrick, ik zie dat er door de haast enkele knoerten van taalfouten in de mail staan. Maar je hebt in elk geval de bedoeling begrepen en daar gaat het maar om.

        Met de pagina is uiteraard helemaal niets mis.
        Het is een serieuze pagina die in de drietal jaren van haar bestaan een trouwe en zeer diverse doelgroep tot haar bezoekers mag rekenen.
        De doelstelling van de pagina is het promoten van jaarmarkten, beurzen en events in de meest brede zin. Deels is de pagina commercieel en deels is de pagina zonder winstoogmerk. Vorig jaar zijn we nog door het blad Computeridee uitgeroepen tot een van de meest informatieve pagina's op het gebied van markten etc.

        Waarom zijn we met fotografie bezig?
        Uiteraard omdat we (oa ik) zelf behoorlijk fanatiek fotografeer en zodoende natuurlijk vrij gemakkelijk in aanraking kom met andermans werk. En met genoegen mag ik zeggen! Daardoor kwam het idee bij de redaktie om eens wat met dit item te gaan doen. Deels om ons publiek kennis te laten maken met al die mooie plekjes die eigenlijk recht onder hun neus te vinden zijn en deels om deze schitterende hobby te promoten. Een combinatie bij uitstek! Daarom zijn we onlangs dit item gestart. Om de paar dagen plaatsen we een andere foto op de voorpagina met als doel de bezoekers een kijkje te gunnen in de wereld van amateurfotografie. En met succes want de pagina wordt druk bekeken. Om meer diepgang te krijgen het aanbod zijn we aan de slag gegaan met andere fotografen. Elk fotograaf kijkt weer met andere ogen naar de wereld en al dat moois laten we graag op onze pagina zien.

        Een link op onze pagina is dus helemaal vrijblijvend en je kan er alleen maar je voordeel mee doen. Het enigste wat wij doen is zo nu en dan een foto plaatsen voor zover daar toestemming voor wordt gegeven. We geven ook netjes aan wanneer een foto wordt geplaatst en elke inbreng wordt keurig getaged en gelinkt naar de eigen pagina.

        Voor de toekomst willen we onze bezoekers graag meenemen naar mooie plaatsen en natuurgebieden in de omgeving. Dat doen we middels fotomateriaal en omdat we niet overal tegelijk kunnen zijn zou het mooi zijn als jullie je ervaring met onze lezers zouden willen delen.
        Dat kan zijn een wandeling door een prachtig natuurgebied of een bezoek aan een mooi pitoresk stadje. Als het maar bereikbaar is voor een doorsnee publiek. Volgende week komt er een eigen special online over het Moezeldal in Duitsland en daarna maken we een wandeling over de Strabrechtse Heide. Het zou mooi zijn als we daar jullie ervaringen aan toe konden voegen. Ik denk dat heel veel mensen een groot plezier wordt gedaan met dit soort reportages. Ik hoop een heel klein beetje op jullie support!

        Tot zover mijn wellicht te uitvoerige antwoord waarvan ik hoop dat je er tevreden mee bent. Als laatste had ik nog graag een antwoord op de vraag of je akkoord gaat met het zo nu en dan plaatsen van een foto op onze pagina.

        Groeten, Eugene
        Redaktie Marktkalender.nl
        Eugene

        Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

        Comment

        Working...
        X