PDA

Volledige versie bekijken : Humor...

Dama
10 februari 2010, 23:18
... maar niet om mee te lachen ;)

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_4101-border_resize.jpg

doudeke
12 februari 2010, 14:37
Vind dit best wel een mooi plaatje. Misschien komen er weinig reacties op omdat men niet
weet wat er hier onder humor wordt verstaan. Ik eerlijk gezegd ook niet. Desalniettemin :G

tullep
12 februari 2010, 15:47
de naam van de plaats?

kVind het een mooie, ben wel verwonderd dat je mocht fotograferen?

De priesters, echt wel de moeite om op de plaat te zetten

groetjes
hilde

Dama
12 februari 2010, 20:45
Humor is inderdaad het dorpje in Roemenië waar dit klooster zich bevindt.

Dama
12 februari 2010, 20:48
kVind het een mooie, ben wel verwonderd dat je mocht fotograferen?

Tja, als je het niet vraagt mag je alles he ? ;)
Ik probeer mij wel steeds discreet op te stellen, en goed uit mijn doppen te kijken hoe mensen die mij toch zien, reageren.
Er werd toen ook gezongen, dus stoorde het geluid van mijn camera niet.

Wel vreemd, een kerk vol, vol gelovige mensen, en dan sta ik daar zo als 'toerist' tussen. Ik voelde mij daar zeker geen indringer, noch had ik de indruk dat men mij daar buiten keek.

Men is er heel verdraagzaam.:G

Frederic007
13 februari 2010, 11:23
Wel vreemd, een kerk vol, vol gelovige mensen, en dan sta ik daar zo als 'toerist' tussen. Ik voelde mij daar zeker geen indringer, noch had ik de indruk dat men mij daar buiten keek.G
Ben je daarover verbaasd?

Dama
14 februari 2010, 10:52
Ik bedoel net dat ik mij daar niet buiten gekeken voelde...
En daar ben ik toch wat over verbaasd ;)

Ben je daarover verbaasd?

zimbru
14 februari 2010, 17:02
Tja, als je het niet vraagt mag je alles he ? ;)
Ik probeer mij wel steeds discreet op te stellen, en goed uit mijn doppen te kijken hoe mensen die mij toch zien, reageren.
Er werd toen ook gezongen, dus stoorde het geluid van mijn camera niet.

Wel vreemd, een kerk vol, vol gelovige mensen, en dan sta ik daar zo als 'toerist' tussen. Ik voelde mij daar zeker geen indringer, noch had ik de indruk dat men mij daar buiten keek.

Men is er heel verdraagzaam.:G

Op het platteland lukt het soms met/zonder toestemming, in grotere steden en kloosters is het meestal njet. Als ze een iets oversized fototoestel zien denken ze meestal aan de pers die zonder toestemming wat foto's wil maken en vlieg je aan de deur.
Het is niet evident om in deze schaars verlichte kerken foto's te nemen. Deze is best geslaagd.
Mooie reeks hoor. blijf ze volgen!

Dama
16 februari 2010, 21:07
Klopt, ook al nam ik geen foto's, werd ik soms bekeken als één of andere journalist of professional die foto's van deze prachtige, verborgen kloostertjes de wijde wereld wil insturen.
Als er wat volk is, of er is een viering, valt het nog mee.
Als je er alleen loopt, loop je wel heel erg in de kijker.
En ja, die donkere interieurs maken het er niet gemakkelijker op om stiekem een "snelle" foto te nemen.

Op het platteland lukt het soms met/zonder toestemming, in grotere steden en kloosters is het meestal njet. Als ze een iets oversized fototoestel zien denken ze meestal aan de pers die zonder toestemming wat foto's wil maken en vlieg je aan de deur.
Het is niet evident om in deze schaars verlichte kerken foto's te nemen. Deze is best geslaagd.
Mooie reeks hoor. blijf ze volgen!

Helen
16 februari 2010, 21:13
Leuke beeld. De dame met de kaars maakt de foto voor mij.:G

Dama
21 februari 2010, 08:49
Thanks Helen :)