Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aantal maanden minder aktief.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aantal maanden minder aktief.

    Ik zal komende maanden minder aktief zijn in de dierenwereld. (waar ik het meeste rondhang) Ik zal zeker wel bijna dagelijks de geposte foto's blijven bekijken, maar er zullen van mijn kant veel minder foto's gepost worden.
    Dit is misschien een rare beslissing na een 1e ( en zeer gewaardeerde) HoF nominatie, maar het heeft er niets mee te maken.

    2 jaar geleden hebben we een groot deel van het gelijkvloer verbouwd in ons huisje. En al het werkgerei + andere rommel staat nog steeds boven in 1 van de kamers . Het stond daar goed, lag niet in de weg en groottste reden: Ik had niet veel zin om diene rommel op te ruimen.

    Nu daarentegen heb ik eigenlijk nog steeds geen zin om aan die rotzooi te beginnen, maar ik heb wel een uitermate goede motivatie.
    Want men vrouw en ik zijn, na 4 jaar proberen inclusief medische hulp en 1 misval in 2008, eindelijk zwanger! 13 weken van een gezonde tweeling.
    Ondertussen kun je het zelf al wel raden: huidige rotzooikamer = kinderkamer.
    Vandaar men mindere aktiviteit, ik heb deftig wat op te ruimen, breekwerk, nog meer opruimwerk, bezetwerk, vloeren, plafond, ......... en 6 maanden vliegen zo voorbij, dus ik zal er maar eens aan beginnen.

    De gezinsuitbreiding in spé.

  • #2
    Re: Aantal maanden minder aktief.

    Hey juppekes

    Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
    Ik zal komende maanden minder aktief zijn in de dierenwereld. (waar ik het meeste rondhang) Ik zal zeker wel bijna dagelijks de geposte foto's blijven bekijken, maar er zullen van mijn kant veel minder foto's gepost worden.
    Dit is misschien een rare beslissing na een 1e ( en zeer gewaardeerde) HoF nominatie, maar het heeft er niets mee te maken.

    2 jaar geleden hebben we een groot deel van het gelijkvloer verbouwd in ons huisje. En al het werkgerei + andere rommel staat nog steeds boven in 1 van de kamers . Het stond daar goed, lag niet in de weg en groottste reden: Ik had niet veel zin om diene rommel op te ruimen.

    Nu daarentegen heb ik eigenlijk nog steeds geen zin om aan die rotzooi te beginnen, maar ik heb wel een uitermate goede motivatie.
    Want men vrouw en ik zijn, na 4 jaar proberen inclusief medische hulp en 1 misval in 2008, eindelijk zwanger! 13 weken van een gezonde tweeling.
    Ondertussen kun je het zelf al wel raden: huidige rotzooikamer = kinderkamer.
    Vandaar men mindere aktiviteit, ik heb deftig wat op te ruimen, breekwerk, nog meer opruimwerk, bezetwerk, vloeren, plafond, ......... en 6 maanden vliegen zo voorbij, dus ik zal er maar eens aan beginnen.

    De gezinsuitbreiding in spé.

    Een dikke proficiat

    En hopelijk loopt alles vlot tot het einde van die negen maanden

    Begin nu maar vlug aan die rotzooikamer want voor je het weet zijn die 9 maanden voorbij zonder dat je het weet

    Ik kan er van meespreken

    Onze eerste zwangerschap was voor rond kerstmis, maar eind november was hij daar al
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: Aantal maanden minder aktief.

      Nen dikke, DIKKE proficiat vader in spé!!
      Geniet ervan! Ook van de breek-en knutselwerken
      Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Aantal maanden minder aktief.

        Van harte gefeliciteerd met je toekomstige kinderen,
        en heel veel geluk met de zwangerschap.

        Comment


        • #5
          Re: Aantal maanden minder aktief.

          Hallo Tunie,

          Van harte gefeliciteerd en succes bij al je "ondernemingen".

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Re: Aantal maanden minder aktief.

            Ook van mij aan je vrouwtje en jezelf een ferme proficiat

            Comment


            • #7
              Re: Aantal maanden minder aktief.

              Bedankt allen, we zien er volôp naar uit.

              Comment


              • #8
                Re: Aantal maanden minder aktief.

                Proficiat met de zwangerschap en veel opruim plezier!

                Groetjes
                Racing Pics
                Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                Comment


                • #9
                  Re: Aantal maanden minder aktief.

                  Hey,

                  Super nieuws, proficiat en verwen je vrouwke maar !
                  Geniet volop met jullie tweetjes van deze zwangerschap want dit is een wonderbaarlijke gebeurtenis (ben zelf moeder van 3).

                  En dat je daardoor minder actief zal zijn op het forum geen probleem, family first .... maar hou ons op de hoogte !

                  Misschien heb je nu wel enkele onderwerpen voor reportages : de evolutie van de huidige rotzooikamer naar kinderkamer , de evolutie van het buikje van je vrouwtje , ....

                  Succes, we duimen voor jullie.

                  Groetjes,
                  Sybille

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aantal maanden minder aktief.

                    .... Bye the way, super die echo!
                    Zie "ze" daar zitten, veilig en warm in moeders schoot !

                    Maar wacht maar, de tijd om papa's dromen te komen storen, komt nog wel.
                    En aan de mama, nogmaals, laat je maar in de watten leggen, je verdient het !

                    Groetjes,
                    Sybille

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aantal maanden minder aktief.

                      Van Harte hoor en knap geschoten.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aantal maanden minder aktief.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        Van Harte hoor en knap geschoten.
                        grt,bouk.
                        Goede beeldspraak Bouk.

                        In ieder geval een dikke proficiat!
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment

                        Working...
                        X