Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen ......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • even voorstellen ......

    Hallo,

    Ik dacht mezelf even voor te stellen, ik ben Els, 26 jaar en wonende te Bredene ( onder het zelfde dak als Wunjo ). Momenteel neemt Wunjo de zware taak op zich om mij in te wijden in de wereld van digitale fotografie en BD. Ik moet toegeven dat ik al redelijk gebeten ben door het " virus " .

    Dat zal zowat het belangrijkste zijn denk ik.

    Groetjes

  • #2
    Welkom!
    Je zal nog meer last krijgen van het virus, BD is een hele verslaving.

    Comment


    • #3
      Laat je maar verder "bijten"
      Veel plezier hier, ik kan je verzekeren dat het hier een bende is voor in goede én kwade dagen.. Je kunt er zowat met alles terecht

      Peter (van-Oostende-die-laatst-om-een-kop-koffie-is-gekomen-en-verder-zijne-plan-probeert-te-trekken-met-van-alles-en-nog-wat )

      Originally posted by Amica
      Ik moet toegeven dat ik al redelijk gebeten ben door het " virus " .
      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

      Comment


      • #4
        Welkom Amica,

        Het is best een hecht clubje hoor, maar dat zul je spoedig ondervinden want je wordt er heel makkelijk in opgenomen.
        Wunjo zal je wel de fijne kneepjes bij brengen dus spoedig ook je eerste foto posten.
        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          Welkom Amica/Els!

          Comment


          • #6
            Hi en welkom bij BD

            Comment


            • #7
              Originally posted by Amica

              Dat zal zowat het belangrijkste zijn denk ik.
              Misschien ook nog even meegeven dat je schoenmaat 38 is
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

              Comment


              • #8
                Welkom bij ons clubje...

                Comment


                • #9
                  Welkom Amica. Ruim een jaar geleden ben ik ook via mijn vriend in de digitale fotografie verzeild geraakt. Pas maar op: dit virus kan tot ernstige verslaving leiden waar je niet zo maar van afraakt (ik weet er alles van ).
                  Hopelijk heb je wel je eigen pc, anders wordt het straks nog armpje drukken ook .
                  Meer foto's op Mukblog

                  Comment


                  • #10
                    Welkom bij BD !!!
                    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                    www.bartvo.be

                    Comment


                    • #11
                      Ook van deze kant welkom op BD
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

                      Comment


                      • #12
                        Mag ik je ook welkom heten. Vanmij zal je spijtig genoeg niet zoveel leren daar ik mezelf beschouw als beinneling. Maar ik hoop je te zien groeien in je nieuwe passie. Veel plezier in je nieuwe hobby.
                        Spookys Fotoweb
                        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                        Comment


                        • #13
                          Welkom Els!

                          Gezellig met z'n tweetjes aan de pc of ieder zijn eigen hoekje?

                          @ Wunjo: de camera's eindelijk terug uit herstelling, lees ik. Dat heeft ook wat voeten in aarde gehad...

                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment


                          • #14
                            Welkom Amica op BD en in de wereld van de digitale fotografie
                            Wunjo is te benijden dat je zijn interesse wil delen!

                            Mijn wederhelft toont hier totaal geen intertesse voor ... maar ieder zijn ding nietwaar.

                            Ik moet je wel waarschuwen voor de BDtitis ... een verslavend beestje, maar eentje waar je plezier gaat aan beleven.

                            Succes!
                            http://www.ruve.be

                            Comment


                            • #15
                              Welkom Els
                              "Alive and Kicking"

                              http://www.pbase.com/tinnew

                              Comment

                              Working...
                              X