Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring met Bartok

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaring met Bartok

    Iemand ervaring met Bartok in Hasselt?
    Service, garantie?
    Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

  • #2
    Re: ervaring met Bartok

    Mijn laatste nieuwe aankoop was bij Bartok ... wel een hele tijd geleden ... een dv cam ... heeft toen een A/D omzetter gekocht op mijn advies ... heb hem als eerste mogen gebruiken om mijn s-vhs-c cassettes over te zetten naar dv en dit gratis ... het ding was zelfs nog niet uit de verpakking geweest ... had wel de vraag meegekregen een handleiding op te stellen voor de mensen na mij ... de cam is 2 keer defekt geweest ... de 2de keer op 18 maanden ... garantie was toen nog 1 jaar ... en toch geregeld dat het garantie was ... de 2 reparaties waren niet aan elkaar gerelateerd nog even vermelden.

    Comment


    • #3
      Re: ervaring met Bartok

      Heb in juni 2009 een Canon Eos 500D gekocht bij Bartok Hasselt. Goede uitleg gekregen op de Canon-dag. Mijn toestel is kortelings na aankoop in herstelling gegaan wegens probleem met sluiter. Heb nadien een nieuw exemplaar ontvangen van fabrikant. Nadien nog een 2 uurs opleiding gevolgd met een perfecte uitleg door Sven Bartok. Voor Hasselt en omstreken is het een aanrader!.
      Canon Eos 7d, Objectief Tamron 17-50mm f 2 8 sp di ii canon vc, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM en Canon Speedlite 430EX II.

      Comment


      • #4
        Re: ervaring met Bartok

        Goede ervaring mee. Service is zeker in orde

        Comment


        • #5
          Re: ervaring met Bartok

          Jaren geleden was ik er nog klant, woonde toen nog in de buurt. Veel hangt af van wie je voor je neus hebt, dat is zo in elke zaak denk ik. Ik was er na verloop van tijd niet meer te spreken over de service: uitleg werd met veel en duidelijke tegenzin gegeven, onduidelijkheid over leveringstermijnen, verkeerde bestellingen, maandenlange wachttijden (wat bij de verkoop wel anders beweerd werd natuurlijk)... Ik heb er ooit 3 maanden gewacht op een statief van manfrotto dat zogenaamd "nog deze week" geleverd kon worden. Na veel frustratie en heel veel telefoontjes, bleek het statief gewoon in hun stock te zitten. Als kers op de taart niet eens een excuus. "Zo erg is da nu toch nie eh meneer". Zoiets kan voor mij niet in een goeie zaak...

          Mijn conclusie was in de tijd: goeie zaak als je weet wat je wil en iets koopt wat in voorraad is, maar de service was toch ondermaats. Goed voor de "standaarddingen"...

          Ongetwijfeld zullen de meeste mensen het met me oneens zijn want over het algemeen heeft die zaak "een goeie naam", maar wou toch mijn ervaring delen.

          Roeland
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

          Comment


          • #6
            Re: ervaring met Bartok

            @ Roeland : HELEMAAL met je eens! Het personeel in deze zaak staat er precies met héél véél tegengoesting, en ik ken heel wat mensen die er net zo over denken.
            Enkele jaren geleden had ik je Bartok nog aangeraden, maar vandaag de dag verkies ik toch de rit naar foto konijnenberg, alleen al omwille van de vriendelijkheid en vlotte bediening.
            Mvg.
            Mvg, Tin_tin
            Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

            Comment


            • #7
              Re: ervaring met Bartok

              Mijn laatste bezoek bij Bartok : Omdat de winkeljuffrouw iets foutief "zou hebben gedaan" ivm een garantie kreeg zij de volle laag - in de winkel - van een van haar bazen. Omdat ik vind dat dit niet kan zo maar ten aanhore van de klanten :
              Nooit ben ik er nog naar toe geweest. Woor mij : gewoon de hoek omgaan - letterlijk - en naar Kemp!

              mijn ervaraing.

              Comment


              • #8
                Re: ervaring met Bartok

                Ik heb mijn camera bij Bartok Tongeren gekocht. Goede service en goede uitleg.
                Ook over de prijs valt te onderhandelen.

                Comment


                • #9
                  Re: ervaring met Bartok

                  Voor de prijs moet je altijd vermelden als je het ergens anders beterkoop gezien hebt...
                  Maar deze keer was ik mijn Canon ook bij fotokonijnenberg gaan halen.
                  Denk niet dat ze aan dezelfde prijs kunnen leveren.
                  Wel als je toestellen vergelijkt in Hasselt en omgeving zelf.
                  CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

                  Comment


                  • #10
                    Re: ervaring met Bartok

                    heb daar zelf slechte ervaringen mee..en ga sindsdien ergens anders!
                    Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                    http://pallenhoven.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: ervaring met Bartok

                      Goede ervaring met Bartok... Maar het ligt er echt aan wie je voor je hebt hè! Dat is in elke winkel zo.

                      Vorig jaar nog een SB-800 gekocht en in het verleden nog een grip voor mijn Minolta Dynax 700si en een 28-210mm Tokina voor een zééééér schappelijke prijs!

                      Comment


                      • #12
                        Re: ervaring met Bartok

                        Verplaatst naar geschikter forum
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: ervaring met Bartok

                          Hallo,

                          Geen commentaar over Bartok - maar een beetje meer naar het "zuiden" - in St-Truiden heb je Frank Robyns in de Stapelstraat - en da's een echte aanrader.
                          Een groot aantal forumleden komen daar geregeld (van heinde en verre ) en hij geeft bovendien BD-leden nog eens korting ...

                          Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #14
                            Re: ervaring met Bartok

                            Inderdaad, ook zeer goede ervaringen bij Robijns in St-Truiden!
                            www.rallyandraces.com

                            Comment

                            Working...
                            X