PDA

Volledige versie bekijken : Wachtend op drinkbaar water

pendragon
7 februari 2010, 09:32
http://www.pendrafoto.be/forum/agan017.jpg

lutgenf
7 februari 2010, 10:01
Zeer mooie foto met een verhaal... de compo is knap gekozen ! Gr. Francois

bouk
7 februari 2010, 10:05
leuk shot, maar waar moet dat water dan vandaan komen? (waterboot?)/(regenbui?)
grt,bouk.

pendragon
7 februari 2010, 10:16
leuk shot, maar waar moet dat water dan vandaan komen? (waterboot?)/(regenbui?)
grt,bouk.

Het meer waar deze mensen op wonen is amper 30 centimeter diep. Het water is ongeschikt voor menselijke consumptie.
Ongeveer 5.000 inwoners van dit paaldorp zijn afhankelijk van 1 boorput waar drinkwater naar boven gepompt wordt. Het zijn de kinderen die 's avonds aanschuiven om grote plastic vaten te laten vullen. Met honderden bootjes in een chaotische drijvende rij.
Ze betalen een kleine bijdrage aan de waterpomp voor de brandstof die nodig is om die pomp te laten werken.

janfotos
7 februari 2010, 10:35
Heel mooi!

doudeke
7 februari 2010, 10:40
En wij maar gewoon aan een kraantje draaien. Daar doet het me aan denken. Hele mooie
setting en kleuren trouwens :G

bouk
7 februari 2010, 11:59
Het meer waar deze mensen op wonen is amper 30 centimeter diep. Het water is ongeschikt voor menselijke consumptie.
Ongeveer 5.000 inwoners van dit paaldorp zijn afhankelijk van 1 boorput waar drinkwater naar boven gepompt wordt. Het zijn de kinderen die 's avonds aanschuiven om grote plastic vaten te laten vullen. Met honderden bootjes in een chaotische drijvende rij.
Ze betalen een kleine bijdrage aan de waterpomp voor de brandstof die nodig is om die pomp te laten werken.

bedankt voor de toelichting.
grt,bouk.

fena
7 februari 2010, 12:00
En wij maar gewoon aan een kraantje draaien. Daar doet het me aan denken. Hele mooie
setting en kleuren trouwens :G
net als iedere keer een verrassend mooie foto met het verhaal van de harde werkelijkheid:G

rubenknockaert
7 februari 2010, 12:09
Mooie foto:G

The B.
7 februari 2010, 12:13
Sterke foto! Mooie kleuren en compositie.:G

lut
7 februari 2010, 12:44
net als iedere keer een verrassend mooie foto met het verhaal van de harde werkelijkheid:G

Net wat ik ook dacht.:G

Dama
7 februari 2010, 13:26
Heel mooie foto ! Het lichteffect geeft de nodige diepte.

zaipow
7 februari 2010, 14:29
mooie foto :G