Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's van Ford perikelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's van Ford perikelen

    Mijn collega en vriend Spike heeft een prachtige fotosite opgezet.
    Met vele honderden foto's over de laatste dagen van Ford Genk.
    Er zijn ook heel veel foto's van mij bij.
    Spike en ik nemen iedere dag onze digitale fototoestellen mee naar Ford. En als er iets gebeurd trekken we er foto's van.
    Ze beginnen ons daar al te kennen als mediagekken...
    "Daar zijn die twee weer met hun fototoestel..."
    De foto's gaan vanaf het eerste uur van de staking tot op heden, de laatste minuut.
    Misschien gaan we dan later een fotoboek uitgeven... net als de mannen van Renault gedaan hebben... slik.
    Dus als jullie graag foto's kijken, dit is de site van 't moment:
    http://www.foerd.tk/




  • #2
    Knap initiatief !
    als je het kan gebruiken ( en er zin in hebt) kan je mijn albums linken;
    stuur ook een link door naar http://belgium.indymedia.org/?l=nl ; die nemen het wellicht ook op en je gaat meteen wereldwijd ( indymedia = indypendent media, een wereldwijde site van gebruikers die onafhankelijk van de media ( vooral sociaal)nieuws brengen.
    Peter

    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
    http://www.photoblog.be/peterwarson

    Comment


    • #3
      Bedankt mic om hier over mijne site te spreken ook eveneens bedankt voor jou bijdragen, hopelijk kunnen we op die manier de misserie een beetje vergeten he,
      en ja die mensen van indymedia gebruiken al veel foto's van www.Foerd.tk
      maar daar staat nog wel altijd de rechtstreekse link op naar http://users.pandora.be/spike

      Comment


      • #4
        Hey de spike. !!!!


        Originally posted by Spike
        Bedankt mic om hier over mijne site te spreken ook eveneens bedankt voor jou bijdragen, hopelijk kunnen we op die manier de misserie een beetje vergeten he,
        en ja die mensen van indymedia gebruiken al veel foto's van www.Foerd.tk
        maar daar staat nog wel altijd de rechtstreekse link op naar http://users.pandora.be/spike


        Greetz,

        Comment


        • #5
          Jep Spike kent Zippie...
          De wereld is klein he?

          Comment


          • #6
            Soms veel te klein.


            Originally posted by mic
            Jep Spike kent Zippie...
            De wereld is klein he?
            Greetz,

            Comment


            • #7
              Yep zippe knows Spike en Spike knows the mic

              en voor de rest maar hopen dat die fabels waar zijn van vandaag

              Cu


              Comment


              • #8
                Originally posted by Skitch

                Eigenlijk is het heel erg dat jullie het slachtoffer zijn van een slapend, zelfingenomen, ouderwets... maar goed betaald management.
                Degenen die het echte werk doen staan nu in de koude.
                Grrrrr.....
                Niet vergeten dat de fordwerknemer zeer goed betaald zijn,
                en zeker niet vergeten dat ford in europa gewoon niet goed verkoopt.
                Als jou baas verlies maakt omdat zij product niet verkoopt vlieg je ook buiten...

                Comment


                • #9
                  nog een tip:

                  Maak eens foto's van de wagens waar de fordwerknemers zelf mee rijden...

                  Comment


                  • #10
                    De ford werknemers rijden meestal met een Ford???
                    Dat lijkt me nu toch niet echt overdreven.
                    Ken meer mensen buiten Ford met een dikke wagen.

                    Lijkt me niet eerlijk om iemand op zijn wagen te beoordelen.
                    De Mondeo ligt nu ook niet in het hoogste en duurste segment.

                    Originally posted by nnf
                    nog een tip:

                    Maak eens foto's van de wagens waar de fordwerknemers zelf mee rijden...
                    Greetz,

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zippie
                      De ford werknemers rijden meestal met een Ford???
                      Dat lijkt me nu toch niet echt overdreven.
                      Ken meer mensen buiten Ford met een dikke wagen.

                      Lijkt me niet eerlijk om iemand op zijn wagen te beoordelen.
                      De Mondeo ligt nu ook niet in het hoogste en duurste segment.

                      Originally posted by nnf
                      nog een tip:

                      Maak eens foto's van de wagens waar de fordwerknemers zelf mee rijden...
                      Raar maar waar rijd een groot deel niet met ford,
                      dan heb ik het helemaal niet over de aanschafprijs (want fordwerknemers hebben zeer grote kortingen!), maar gewoon over het feit dat men niet de moeite doet om met zijn eigen product te rijden.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nnf
                        [br
                        Raar maar waar rijd een groot deel niet met ford,
                        dan heb ik het helemaal niet over de aanschafprijs (want fordwerknemers hebben zeer grote kortingen!), maar gewoon over het feit dat men niet de moeite doet om met zijn eigen product te rijden.
                        Kompleet naast de kwestie. Stel, je hebt een 9000 Ford werknemers. Die hebben niet allemaal een wagen nodig, want Ford heeft ook een eigen uitgebreide busdienst. Daardoor is een tweede wagen in een gezin al niet nodig. Zeker een aantal komt met fiets of moto.

                        Een aantal werknemers dat recent bij Ford is begonnen rijdt waarschijnlijk ook met een andere wagen. Of ga jij een nieuwe wagen aanschaffen omdat je morgen toevallig bij Ford aan de slag kan?

                        Maar, zelfs al nemen we al die 9000 auto's in rekening, met een gemiddelde levensduur van 8 jaar, dan is dat een peulschil tegenover de 3.200.000 auto's die in Genk in diezelfde tijdspanne gemaakt worden.
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Bij ons... Spike en ik, gaat het niet om de wagens of om de verkoop hiervan, zelfs niet hoeveel man/vrouw er werkt of nog zal werken...
                          Bij ons gaat het om de FOTO'S die we op deze site hebben gezet.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by nnf
                            Maak eens foto's van de wagens waar de fordwerknemers zelf mee rijden...
                            Als je moeder bij Brantano werkt, ga je dan uitsluitend daar schoenen kopen, ook al is er geen enkel model dat je aanstaat????
                            De onzekerheid bij die mensen is zo al erg genoeg, dat ze deze onzin echt kunnen missen als kiespijn.
                            Originally posted by nnf
                            Als jou baas verlies maakt omdat zijn product niet verkoopt vlieg je ook buiten
                            Da's juist!

                            Oli.

                            Comment

                            Working...
                            X