Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen bij Instantlogic door nieuwe server

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen bij Instantlogic door nieuwe server

    Hallo,

    Vandaag veel problemen ondervonden bij het uploaden van foto's naar de website van Instantlogic. Ofwel werden de foto niet op mijn site gezet ofwel, als ik probeerde met maar een paar foto's, werden telkens de vorige foto's nogeens bij op mijn website gezet Dan maar een mailtje naar de support van Instantlogic en binnen het half uur een mailtje terug dat ze dit weekend een nieuwe server in dienst hebben, dat zij van dit probleem weten en het spoedig zullen verhelpen en mij dan laten weten wanneer alles in orde is
    Dus als er nog leden van BD problemen hebben met uploaden nog even geduld en het komt in orde
    Groetjes
    vicky
    Groetjes Vicky

  • #2
    Bedankt Vicky, ik had er ook last van en moest extra gaan deleten want dubbele foto's op de site heeft geen zin.
    Maar alles komt goed.
    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

    Comment


    • #3
      Hello Omega,

      Best deze topic in de gaten houden. 'k Zal hier een seintje geven als ik een mailtje krijg van Instantlogic wanneer bij hen de problemen zijn opgelost

      Groetjes
      vicky
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Dag Vicky,

        Oké zal ik doen bedankt.
        Als ik wat hoor zal ik het ook even doorgeven.
        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          Awel vicky, ik ging gefrustreerd een topic starten over Instantlogic.
          Ik probeer al van gisterenavond foto's in mijn album te zetten, tot drie keer toe gisteren en het lukte niet.
          Nu ben ik al een uur bezig. En ja hoor de eerste 20 foto's lukten, maar daarna niets meer, elke keer ik foto's wil uploaden zijn dat de foto's die er al opstaan.
          Dus... nog ff wachten zeker?
          het is gewoon om gek te worden (als ik het al niet ben hé)

          Dus laat maar iets weten wanneer het in orde is hé?

          Comment


          • #6
            Hallo Vicky, het is nog steeds niet verholpen of gaat het bij jouw al beter.
            Als ik upload zet ie de foto's van gisteren er ook weer op.
            Groeten Omega.

            www.digiwaart.nl

            Comment


            • #7
              Wacht met smacht op de oplossing. Er zijn meer mensen met dit probleem..... (ik dus, en Ireneus)

              Comment


              • #8
                Helaas, helaas en nog eens helaas het probleem is nog niet opgelost 'k Heb zo juist 1 foto geupload en er werden er 20 op mijn site gezet En 'k heb ook nog geen mailtje gekregen van Instantlogic dat alles in orde is, dus allemaal nog wat geduld Ofwel een nieuwe site opbouwen bij Fotopic maar dat is weer een heel werk om daar al je foto's op te krijgen en de lay-out aan te passen. Volgens teddy-bear zou het goed werken eens je de opbouw van de site door hebt en het is ook 250 MB gratis Meer lees je hierover in deze topic



                Groetjes
                vicky
                Groetjes Vicky

                Comment


                • #9
                  Hallo iedereen,

                  'k Heb "gedeeltelijk" goed nieuws. Bij een nieuwe poging om een foto op mijn website te zetten is dit gelukt zonder dat de vorige foto's weer terug werden opgeladen. Dan een poging om 4 foto's te laden ... krijg ik een bericht dat het uploaden is mislukt Dus met kleine hoeveelheden uploaden gaat nu weer Een mail van Instantlogic heb ik nog niet gekregen.
                  Als ik verder nieuws krijg, horen jullie dit dadelijk

                  Groetjes
                  vicky
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #10
                    Hallo again,

                    Zojuist een mailtje gekregen van Instantlogic

                    We have finally, really, corrected the image upload issue that you were experiencing. It turned out to be a permissions issue after all, but we were having trouble pinpointing it. Please try it again and let me know if you are having any further problems.



                    Thank you so much for your patience.



                    Dus normaal zouden nu alle problemen moeten opgelost zijn. Als dit niet het geval is, zetten jullie hier dan een reply En als het in orde is, laat mij dat dan ook even weten aub.

                    Groetjes
                    vicky
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #11
                      Hallo Vicky, heb last van het zelfde probleem als jij beschijft. Vanavond lijkthet te werken, 1 foto uploaden gaat goed, 2 foto's uploaden gaat goed, maar 4 foto's lijkt goed te gaan, enkel bij processing images gaat het fout, en de foto's verschijnen ook niet in het fotoboek. Voor mij nog niet opgelost dus.

                      Rudolf

                      Comment


                      • #12
                        Hallo Vicky,

                        Ik heb de indruk dat het werkt,maar het is er druk denk ik [erg traag] morgen even wat beter testen.
                        In ieder geval bedankt.
                        We blijven duimen.
                        Groeten Omega.

                        www.digiwaart.nl

                        Comment


                        • #13
                          Inderdaad Rudolf, bij mij ook nog hetzelfde probleem 'k Heb zo juist een mailtje gestuurd om het probleem te melden en 'k heb er dit keer ook duidelijk bij vermeld dat er veel leden ven BD hier last van hebben Hopelijk vinden ze deze fout vlug

                          Groetjes
                          vicky
                          Groetjes Vicky

                          Comment


                          • #14
                            Hello,

                            'k Ben nog altijd druk aan 't mailen met Michael van Instantlogic om het probleem op te lossen. Volgens hem zo het te maken hebben met de kwaliteit van sommige foto's maar dat klopt niet want ik heb al mijn foto's twee per twee wel kunnen uploaden. 'k Heb dit gemaild en nu zoeken ze dit weer verder uit
                            Groetjes
                            vicky
                            Groetjes Vicky

                            Comment


                            • #15
                              Dag Vicky,

                              Het word steeds gekker ik ga op mijn site kijken en tot mijn verbaasing stonden de laatste 3 foto's die ik had geplaatst er weer duddel, ze beginnen zich spontaan te vermenigvuldigen .
                              Het is wel knoeien daar, ze moeten toch veel klachten krijgen .
                              Als ze het niet spoedig oplossen zullen er vele vertrekken denk ik.
                              Groeten Omega.

                              www.digiwaart.nl

                              Comment

                              Working...
                              X