Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over fotoboek Fujiprint

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over fotoboek Fujiprint

    Hey,

    Ik heb een vraagje over het fotoboek dat ik heb laten maken via Fujiprint. Ik had een boek van 30x30cm laten maken op glanzend fotopapier en ik was zeer te spreken over het resultaat. Toch waren er een paar minpuntjes die te maken hadden met de foto's die ik in een relatief klein formaat in het boek had verwerkt. Bv wanneer ik een kadertje van 7,5x5cm opvulde met een foto bleek de kwaliteit van die foto minder goed te zijn dan de foto's die ik in een groter formaat of zelfs over een volledige pagina heb laten drukken. Kan iemand mij zeggen of dit normaal is en waaraan dit ligt? Ook tips om betere resultaten te bekomen zijn welkom.

    Tnx.
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    Re: Vraagje over fotoboek Fujiprint

    Waar heb je dat album laten printen? Fujiprint zegt mij niets en als ik google kan ik er niets van vinden.
    Je zegt dat je album op glanzend fotopapier is gedrukt.

    Onlangs heb ik een album laten printen bij fotoalbum.nl op echt fotopapier maar het is niet blinkend. Ik heb gevraagd of ze het ook op blinkend papier zouden kunnen drukken maar ze antwoorden me dat Fuji geen glanzend fotoparier heeft. Het boek was mooi afgewerkt maar veel te donker afgedrukt.

    Ik ben dus benieuwd waar jij je album hebt laten afdrukken.

    Vriendelijke groeten

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over fotoboek Fujiprint

      Gewoon de software gedownload via fujiprint.be, het boek ontworpen en besteld. Fujiprint is toch vrij bekend hoor.
      GO ON...BE A TIGER!!!

      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje over fotoboek Fujiprint

        Die website had ik ook al bekeken maar, als ik me goed herinner, kon ik daar geen info vinden van een album van 30 op 30 op echt fotopapier. Ik zal nog eens gaan kijken.

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje over fotoboek Fujiprint

          Je moet de software downloaden en dan kan je de keuze maken tussen de verschillende soorten albums. Daar staan ook de prijzen.
          GO ON...BE A TIGER!!!

          Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje over fotoboek Fujiprint

            Bedankt

            Ik heb de software ook gedownload en daar staan inderdaad verschillende fotoboeken op.

            Ik ga één van deze dagen dan een een boek bij Fujiprint laten afdrukken om de kwaliteit eens na te gaan.

            Hoe was de helderheid bij jou boek?
            Niet te donker?

            Bij het boek dat ik bij fotoalbum.nl heb laten drukken was dat toch een reden om niet meer daar te gaan.

            Bedankt voor de info.

            Veronique

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje over fotoboek Fujiprint

              Mijn boek was alleszins helder genoeg. Ik had op dit forum ook al meermaals gelezen dat de foto's soms donkerder uitvallen, maar daar heb ik in mijn boek niet veel van gemerkt.

              Maar ik blijf wel met mijn vraag zitten. Waarom zijn de kleinere foto's in mijn boek minder goed? Heeft iemand ervaring met dit fenomeen?
              GO ON...BE A TIGER!!!

              Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

              Comment

              Working...
              X