Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gelukwensen aan de Challenge winnaars

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gelukwensen aan de Challenge winnaars

    Mijn gelukwensen aan Lucky342, Willempieke en Tigo met het behaalde resultaat voor de januari Challenge. Deze winnende foto's getuigen samen met nog andere sterke inzendingen dat het Challenge het jaar is ingezet met mooie foto's.

    Ik hoop dat dit een aanzet mag zijn voor een spannend en schitterend Challenge jaar.
    Last edited by spooky; 1 februari 2010, 00:02. Reden: Taal
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

    Congrats Tigo, Lucky342 en Willempieke.
    Deze maand ga ik me ook eens wagen aan de challenge
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

      Kaelan dat is tof.

      Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

        Voor het eerst sinds ik hier punten geef: heb de juiste "tiercé" ingevuld ... een dikke proficiat dus aan de verdiende (en verwachtte ) topdrie
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #5
          Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

          Proficiat aan allen... een schitterende top drie.
          Mvg,David
          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

            Van mij ook een dikke proficiat aan de terechte winnaar en natuurlijk de rest van de top 12 . Het was een challenge met heel veel hoogstandjes. Een mooie start voor wat ik denk een spannend challenge jaar zal worden.

            Grtz Tigo
            To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
            Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

            Comment


            • #7
              Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

              Van Harte aan de winnaars.
              zat er weer flink naast wat de eerste plaatst betreft.
              met Willempieke en Tigo zat ik goed.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

                Bouk, troost je. Ik had mijn inzending ook niet zo hoog ingeschat en mijn verwondering was dan ook groot toen ik de uitslag zag. Mijn hoop was bij de eerste 12 te mogen eindigen, maar eerste, nee dat had ik er niet in gezien.
                Natuurlijk ben ik daar héél tevreden mee en wil mij dan ook bij iedereen bedanken die ervoor gezorgd hebben dat ik zo hoog ben mogen eindigen.
                Natuurlijk ook mijn felicitaties voor Willempieke - Tigo en de rest van de top 12. Het waren allemaal stuk voor stuk sterke inzendingen. Willempieke, Togo, Eline342, Erven, Midi enz... zijn sterke medespelers die ik zeker niet uit het oog mag verliezen.
                Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                Foto Lucky

                Comment


                • #9
                  Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

                  Ook een dikke proficiat aan de top 3. Net niet gehaald. Mijn favoriet is dan toch gewonnen en met Willempieke op de tweede plaats en Tigo op de derde hebben we toch een mooie top drie. Hopenlijk lukt het mij de volgende keer ook eens. De concurrentie wordt alsmaar beter

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

                    Proficat aan de top 3 met Lucky342 als terrechte winnaar volgens mij. Een perfecte foto en een perfecte uitbeelding van het thema. Ik was al aan het expirimenteren voor een vallend ei toen je je foto plaatste en wist toen al dat beter doen haast onmogelijk zou worden...alhoewel Willempieke nog goed zijn best gedaan heeft.
                    Ook een proficat aan de top 12 met heel wat bekende namen uit de top van de jaaruitslag van vorig jaar. Het beloofd spannend en boeiend te worden, want ik denk dat de gemiddelde score in het algemeen maar ook van de bovenste plaatsen redelijk hoog is als ik me niet vergis (nog niet echt gecontroleerd).

                    Misschien nog een bloemetje voor Dimiella die van mij de prijs van het meeste geduld zou mogen in ontvangst nemen. 500 foto's voor 1 splach. En ik die dacht dat ik er al veel had moeten maken.
                    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

                      Lucky342, Willempieke en Tigo......de drie verwachte podiumplaatsen PROFICIAT
                      als de rest van het jaar zo'n foto's blijven komen dan word het een interessant, spannend en vooral uitdagend jaar.
                      verder een dikke proficiat aan iedereen die mee gedaan heeft.... zoals we kunnen zien is de gemiddelde score gestegen, wat wil zeggen dat ook het niveau gestegen is. .


                      greetz,

                      pee
                      Mijn Fanpagina
                      Mijn website
                      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

                        een dikke proficiat aan Lucky 342 je was mijn top favoriet de afgelopen maand
                        ook aan Willenpieke die als laaste inzending toch nog zo hoog op het trapje staat
                        en aan Tigo met je derde plaats wil nu wel weten hoe deze foto tot stand gekomen is hoor zonder je model te martellen
                        voor de restr allen van de top tien een dikke pluim
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

                          Ne dikke proficiat Lucky 342
                          Trouwens, ik vond het een spannende challenge met sterke inzendingen
                          Grts Maddy.
                          zero

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

                            Van harte gefliciteerd Lucky342.

                            Toen ik je foto zag, wist ik dat het heel moeilijk ging worden om daar nog iemand boven te zien gaan. Je had een heel mooie belichting van ei en ondergrond, mooie kleuren, en mooie contrasten (licht/schaduw, rond/vierkant,...) ... kortom alle ingrediënten om heel hoog te eindigen.
                            Hoe heb je dat ei trouwens recht kunnen houden ?

                            Idd veel mooie inzendingen. Dat belooft voor de toekomst ....
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gelukwensen aan de Challenge winnaars

                              Bedankt aan iedereen voor de mooie reacties.

                              @ Filipo: Een ei kan je heel makkelijk recht laten staan door er eerst een klein beetje zout onder te leggen. Wat dan rondom over blijft kun je dan voorzichtig wegblazen.
                              Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                              Foto Lucky

                              Comment

                              Working...
                              X