Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotopoll 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotopoll 2

    Na verwerking van de grote deelname van de eerste poll is er al enkele dagen een tweede. Op verzoek deze te melden, bij deze. Hoewel er inmiddels toch alweer 76 op de 2e poll hebben gereageerd. Met een iets andere verdeling dan de eerste poll . En voor de deelnemers/geïnteresseerden: Op de pollpagina staat ook een knopje Resultaten waarbij de resultaten van de vorige polls worden weergegeven. Daarnaast vind je over die polls telkens een korte toelichting

    De link is nog steeds:

    http://forcedf.xs4all.nl/photopoll.php

  • #2
    Da's geen vraag he Erik...????
    Als je zwart-Wit foto's wil koop je toch geen kleurencamera???

    Comment


    • #3
      Ik sta, net als de vorige keer, verbaasd van de resultaten. Ben ik dan zo tegendraads?

      Oli.

      Comment


      • #4
        Ben altijd al een zwart-wit fan geweest, komt nu weer tot uiting

        Nick
        Nikon D300 & een beetje glas...
        Iets kleiners als carry everywhere

        Comment


        • #5
          Ben altijd al een kleuren fan geweest, komt nu weer tot uiting

          Comment


          • #6
            Ik ben niet echt een liefhebber van kleur of z/w, sommige onderwerpen lenen zich beter voor het 1 of het andere. Nu in dit geval is er meer detail waar te nemen in de kruidlaag en tegelijk wordt ook het contrast tussen de boom (hoofdonderwerp) en de rest groter. Er is objectief gezien ;-) dus ook maar 1 keuze mogelijk.

            In de fietsfoto was het me helemaal niet opgevallen dat er fietsers een uitwijkmaneuver maken. Het was dan ook een foto en geen video.
            Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

            Comment


            • #7
              Ook deze was voor mij makkelijk om te kiezen. Na de eerste poll te prefereren voor z-w, en tweede poll voor kleur, gaat mijn voorkeur ditmaal uit voor de rechterfoto. (Ander standpunt en naar mijn idee spannender).

              Comment

              Working...
              X