Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Priveles gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Priveles gevraagd

    Hallo,

    ik ben een 33 jarige amateur fotograaf. Ik heb me recent een Canon 450D spiegelreflex gekocht omdat we een kleine zoon hebben van 1 jaar oud. Graag wil ik via deze weg een oproep doen naar een gevorderde amateurfotograaf of laatste jaars fotografiestudent(e) die me in een 8-10 tal lessen de mogelijkheden van mijn toestel wil leren kennen.

    Ik woon in herzele (oost Vlaanderen). Ik kan me ook verplaatsen.
    Wil vergoeding geven van 15 euro/uur.

    Tips voor een goede cursus digitale fotografie in mijn regio zijn ook welkom.

    Alvast bedankt !
    jeroen_demaegd@hotmail.com

    [Mod]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen. In de Shoot subfora horen alleen topics die met het tijdschrift Shoot te maken hebben.[/Mod]
    Last edited by LesC; 28 januari 2010, 11:42.

  • #2
    Re: Priveles gevraagd

    Tip voor een (uitstekende) opleiding: cvo KISP, in Mariakerke, Eeklo, Deinze of Gent.
    Es kijken op de website...

    L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

    Comment


    • #3
      Re: Priveles gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
      Tip voor een (uitstekende) opleiding: cvo KISP, in Mariakerke, Eeklo, Deinze of Gent.
      Es kijken op de website...

      L.
      Denk dat de TS in slaap gevallen is

      Glenn
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

      Comment


      • #4
        Re: Priveles gevraagd

        Als je ne kleine kan maken, kan je dan ni trekken !
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Priveles gevraagd

          Hey juppekes