Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Priveles gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Priveles gevraagd

    Hallo,

    ik ben een 33 jarige amateur fotograaf. Ik heb me recent een Canon 450D spiegelreflex gekocht omdat we een kleine zoon hebben van 1 jaar oud. Graag wil ik via deze weg een oproep doen naar een gevorderde amateurfotograaf of laatste jaars fotografiestudent(e) die me in een 8-10 tal lessen de mogelijkheden van mijn toestel wil leren kennen.

    Ik woon in herzele (oost Vlaanderen). Ik kan me ook verplaatsen.
    Wil vergoeding geven van 15 euro/uur.

    Tips voor een goede cursus digitale fotografie in mijn regio zijn ook welkom.

    Alvast bedankt !
    jeroen_demaegd@hotmail.com

    [Mod]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen. In de Shoot subfora horen alleen topics die met het tijdschrift Shoot te maken hebben.[/Mod]
    Last edited by LesC; 28 januari 2010, 11:42.

  • #2
    Re: Priveles gevraagd

    Tip voor een (uitstekende) opleiding: cvo KISP, in Mariakerke, Eeklo, Deinze of Gent.
    Es kijken op de website...

    L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

    Comment


    • #3
      Re: Priveles gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
      Tip voor een (uitstekende) opleiding: cvo KISP, in Mariakerke, Eeklo, Deinze of Gent.
      Es kijken op de website...

      L.
      Denk dat de TS in slaap gevallen is

      Glenn
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

      Comment


      • #4
        Re: Priveles gevraagd

        Als je ne kleine kan maken, kan je dan ni trekken !
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Priveles gevraagd

          Hey juppekes

          Waarom al willen lopen als je nog niet kan gaan

          Je kon natuurlijk eerst beginnen met een compactje

          Ik heb ook eerst 4jaar gespeeld met een compactje vooraleer ik een groot mashien heb gekocht

          En anders heb je natuurlijk ook nog een handleiding bij je toestel, en hier op BD een waaier van informatie

          Ik heb eigenlijk ook uit mezelf geleerd.

          Je maakt een foto en bekijkt die, dan draai je aan een wieleke, is de foto beter dan de eerste dan heb je geluk, is de foto slechtere dan draai je naar de andere kant van het wieleke

          Veel succes
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Priveles gevraagd

            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
            Je maakt een foto en bekijkt die, dan draai je aan een wieleke, is de foto beter dan de eerste dan heb je geluk, is de foto slechtere dan draai je naar de andere kant van het wieleke

            Veel succes
            Brilliant Zo had ik het nog niet bekeken. Welk wieleke bedoel je ? Mijn Sinar F2 heeft dat niet.
            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

            Comment


            • #7
              Re: Priveles gevraagd

              Hey juppekes

              Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
              Brilliant Zo had ik het nog niet bekeken. Welk wieleke bedoel je ? Mijn Sinar F2 heeft dat niet.
              Wieleke, knopke , schuiverke,..... eender wat, als het maar iets an de instellingen veranderd

              Maar grotendeels heb ik dus ook zo mijn fotografische kennis opgedaan
              Last edited by Mriya; 1 februari 2010, 11:47.
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: Priveles gevraagd

                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                Ik heb eigenlijk ook uit mezelf geleerd.
                Je maakt een foto en bekijkt die, dan draai je aan een wieleke, is de foto beter dan de eerste dan heb je geluk, is de foto slechtere dan draai je naar de andere kant van het wieleke
                en zo ist maar net, hoop tijd insteken en dan komt het helemaal goed
                succes
                Canon eos 7D

                Comment

                Working...
                X