Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg of kamera express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Konijnenberg of kamera express

    Bij kamera express is alles goedkoper, dus ik ben meer geneigd daar iets te kopen, maar ik weet niets over de betrouwbaarheid. Bij Konijn daarentegen heb ik veel goeie reacties gelezen, dus ik weet niet welke ik best zou nemen om een nieuwe DSLR te kopen.

    mvg, AQ
    Nikon D3000 + 18-105mm f3,5-5,6

  • #2
    Re: Konijnenberg of kamera express

    Oorspronkelijk geplaatst door Azerty-Qwerty Bekijk bericht
    Bij kamera express is alles goedkoper, dus ik ben meer geneigd daar iets te kopen, maar ik weet niets over de betrouwbaarheid. Bij Konijn daarentegen heb ik veel goeie reacties gelezen, dus ik weet niet welke ik best zou nemen om een nieuwe DSLR te kopen.

    mvg, AQ
    Lees er even de reacties op na van de discussie hier eerder vandaag gevoerd (fotokonijnenberg of Bastiaans).
    ik deel er mijn ervaringen met Kamera Express

    Comment


    • #3
      Re: Konijnenberg of kamera express

      ze zijn allemaal betrouwbaar..
      allé ja, de grotere toch.
      Konijn, KE, cameranu.nl, foka, rubens, ...
      kijk gewoon naar de prijs, en eventueel de afstand.
      Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

      Comment


      • #4
        Re: Konijnenberg of kamera express

        konijn of cameranu.nl zijn enorm betrouwbaar.. heb bij beiden gekocht, al neig ik meer en meer naar cameranu.nl.. al zal dat wellicht persoonlijk zijn..

        ik laat alles per post komen, en bij beiden nog nooit 1 enkel probleem gehad..

        Comment


        • #5
          Re: Konijnenberg of kamera express

          ik heb al spullen gekocht via Studio73.be, konijnenberg, digicamshop & topfoto...

          Bij nog geen van deze heb ik problemen gehad...

          Voor wat het waard is, op de shopreview op tweakers.net, komt kameraexpress er goed uit : klikkerdeklik
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: Konijnenberg of kamera express

            Ik heb geen klachten over kamera express: goede prijzen, snelle levering , goed advies en zéér goed dienst na verkoop.

            Comment


            • #7
              Re: Konijnenberg of kamera express

              Over konijnenberg zijn er hier op het forum nochtans een berg negatieve commentaren te lezen.
              Vooral hun dienst na verkoop en garantieafhandeling.

              Comment


              • #8
                Re: Konijnenberg of kamera express

                Ik heb regelmatig bij beide zaken spullen gekocht, nimmer problemen gehad! Ook niet na de aankoop! (Ik heb bij beide zaken geen aandelen)
                [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

                Comment


                • #9
                  Re: Konijnenberg of kamera express

                  Ik heb onlangs een monopod en een grijskaart besteld bij FKB, maar ik kreeg een mail dat het 10 dagen ging duren voor de grijskaart weer beschikbaar is. Omdat ik de monopod vroeger nodig had, hebben ze zelf voorgesteld om de grijskaarten te annuleren. 2 dagen later had ik mn monopod en het geld voor grijskaarten terug

                  Prima service!
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Konijnenberg of kamera express

                    Oorspronkelijk geplaatst door photojoost Bekijk bericht
                    Over konijnenberg zijn er hier op het forum nochtans een berg negatieve commentaren te lezen.
                    Vooral hun dienst na verkoop en garantieafhandeling.
                    Er zijn weinig mensen, die een berichtje plaatsen als alles goed gaat. Een aantalm klachten was ook erg twijfelachtig.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Konijnenberg of kamera express

                      Ik heb mijn D90 online besteld bij konijnenberg, op 25/01 en sinds diezelfde dag staat de status al op Orderstatus "gesloten" en bij de details op "Status : king", "order in behandeling genomen" ...

                      Sindsdien geen teken van leven meer ... iemand al hetzelfde tegengekomen of iemand meer info ? Als ik bij de stock kijk dan is hij wel degelijk op stock in België maar niet in Nederland.

                      mvg,

                      Wim

                      Comment


                      • #12
                        Re: Konijnenberg of kamera express

                        Oorspronkelijk geplaatst door TheAquaholic Bekijk bericht
                        Ik heb mijn D90 online besteld bij konijnenberg, op 25/01 en sinds diezelfde dag staat de status al op Orderstatus "gesloten" en bij de details op "Status : king", "order in behandeling genomen" ...

                        Sindsdien geen teken van leven meer ... iemand al hetzelfde tegengekomen of iemand meer info ? Als ik bij de stock kijk dan is hij wel degelijk op stock in België maar niet in Nederland.

                        mvg,

                        Wim
                        effe bellen of mailtje sturen... bellen is directer...
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

                        Comment


                        • #13
                          Re: Konijnenberg of kamera express

                          25/01 is maar een paar dagen geleden. Ik weet niet of er een verschil is tussen de Belgische site en de NL, maar ik weet wel dat je op de "Orderstatus" niet kunt vertrouwen, tenminste niet op de Belgische site. In principe krijg je via mail een orderbevestiging en (wel, ik bestel online, maar ga ter plaatse afhalen) daarna een bevestiging dat de bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.
                          Heb je al emails ontvangen ivm je bestelling?
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Konijnenberg of kamera express

                            Heb ondertussen eens gebeld en hetgeen je schrijft over de orderstatus klopt effectief ... je kan er niet 100% op vertrouwen, normaal gezien zou je een link moeten krijgen van TNT maar die had ik dus niet gekregen. De (overigens vriendelijke) man vertelde dat het idd niet altijd compleet foutloos ging richting België maar kon me mooi melden dat alles onderweg was ...

                            Nu ja, no harm done want werd er daarnet toch niet aangebeld zeker ? ;-)
                            Whoohoo, zo weet een mens weer wat gedaan dit weekend...


                            Wim

                            Comment


                            • #15
                              Re: Konijnenberg of kamera express

                              wat moet je dan doen bij Kamera express als er iets aan je camera scheelt? gewoon terug sturen ofwat?
                              Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
                              Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

                              Comment

                              Working...
                              X