Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

    Beste,

    Op zaterdag 10 april 2010 treden wij in het huwelijk. We hebben al een fotograaf voor de hele dag tot aan het avondfeest. Nu zouden we ook foto's willen hebben van ons avondfeest. Zijn er hier fotografen aanwezig die interesse hebben om op ons huwelijksfeest, vanaf 19h, foto's te nemen?

    Dit moet niet in een boek of reportage opgemaakt worden, enkel de digitale versies moeten ter beschikking gesteld worden. Prijs Overeen Te Komen. Studenten fotografie worden aangemoedigd

    Alvast bedankt,
    D & C

  • #2
    Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

    mssch de regio eens meedelen
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

      Eerst en vooral proficiat met jullie komende huwelijk ,maar heb je er al eens aan gedacht als je een avondfeest gaat fotograferen dat de stemming binnen met de minuut losser wordt en dat er niet zo nauw wordt genomen met het morsen van drank ,en dat de mensen zelf steeds minder goed op hun benen staan ,dus wie gaat er bij gebeurlijke ongevallen je materiaal kosten terug betalen ???

      Ik zou voorstellen om iemand met een compact toestel wat foto's te laten nemen ,zodoende mocht er iets gebeuren dat jullie geen kater er aan over houden vanwege de finaciele kost .

      Grtz

      Ardesign
      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

        Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
        Eerst en vooral proficiat met jullie komende huwelijk ,maar heb je er al eens aan gedacht als je een avondfeest gaat fotograferen dat de stemming binnen met de minuut losser wordt en dat er niet zo nauw wordt genomen met het morsen van drank ,en dat de mensen zelf steeds minder goed op hun benen staan ,dus wie gaat er bij gebeurlijke ongevallen je materiaal kosten terug betalen ???
        Daar heb je nu toch net die verzekering voor afgesloten dacht ik ?
        Als ik aan de kant van het circuit 'van mijn sokken' gereden wordt ben ik zowel voor lichamelijk letsel als voor schade aan mijn materiaal volledig verzekerd ... let wel dit is een speciale verzekering, je normale hospitalisatie verzekering dekt je letsel niet omdat het risico te groot is

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

          Wil de ingehuurde fotograaf je avondfeest er niet bij doen? Lijkt mij de meest voor de hand liggende optie...
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

            Bedankt voor al jullie reacties. Het avondfeest vindt plaats in Ekeren.
            Onze dag-fotograaf stopt aan het einde van de huwelijksviering.
            De prijs die hij extra vraagt om nog tot openingsdans door te fotograferen is te hoog.
            Dus zoeken we naar een goedkoper alternatief, daar de kwaliteit ook niet hoog moet zijn.

            mvg,
            Dirk

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

              Hallo Dirk :
              Ik ben Walter Meeus , amateurfotograaf in hart en nieren . Momenteel ben ik een cursus digitale fotografie aan t volgen bij Centrum voor afstandsonderwijs. Bedoeling is om reportages te doen als bijberoep . Ik ben wel geintreseerd om op t avondfeest te komen fotograferen . En dit aan een redelijke prijs . Mijn materiaal is : Canon Eos 400 D lensen : Tamron 18 - 200 mm. en Canon lens EF 24 - 70 mm. Flitser Speedlite 430 EX II . Dus als ge intresse hebt , laat dan maar iets horen he .
              Vriendelijke groeten Walter Meeus

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

                Hallo Dirk,

                Wij hebben wel intresse om het te doen.
                Bel voor informatie of reservering naar: 0655 54 58 14
                Indien je nog intresse heb en nog niet heb afgesproken met een ander dan wil ik het doen vanaf 17:00 uur t/m 23:30 uur voor 250,-

                Groetjes,

                Eruk
                e-mail:eruk@dayi.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dirk S Bekijk bericht
                  De prijs die hij extra vraagt om nog tot openingsdans door te fotograferen is te hoog.
                  Dus zoeken we naar een goedkoper alternatief, daar de kwaliteit ook niet hoog moet zijn.
                  aha.....nou snap ik waarom je het hier op BD vraagt.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    aha.....nou snap ik waarom je het hier op BD vraagt.
                    grt,bouk.
                    En dan zeggen ze dat het de hollanders zijn die gierig zijn bouk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

                      Neen, beste heren. Gierigheid heeft hier niks mee te maken, en jullie laagdunkende opmerkingen horen hier dan ook helemaal niet thuis.

                      BelgiumDigital is NIET alleen maar een community van professionals maar ook een plek waar amateurs zich mogen thuisvoelen. Als je wat beter zou rondkijken op dit forum was je al lang opgevallen dat er hier wel degelijk niet-professionals (en ook professionals) rondlopen voor wie dit forum van tijd tot tijd wél interessant kan zijn om fotograaf en opdracht bij elkaar te brengen.

                      Daarbij staat er duidelijk "prijs overeen te komen". Als je er al op voorhand vanuit gaat dat jullie prijs voor een gemiddeld trouwend koppen, hou dan gewoon je mond.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

                        Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht

                        BelgiumDigital is NIET alleen maar een community van professionals maar ook een plek waar amateurs zich mogen thuisvoelen. Als je wat beter zou rondkijken op dit forum was je al lang opgevallen dat er hier wel degelijk niet-professionals (en ook professionals) rondlopen voor wie dit forum van tijd tot tijd wél interessant kan zijn om fotograaf en opdracht bij elkaar te brengen.
                        tjoh...
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

                          Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
                          Neen, beste heren. Gierigheid heeft hier niks mee te maken, en jullie laagdunkende opmerkingen horen hier dan ook helemaal niet thuis.

                          BelgiumDigital is NIET alleen maar een community van professionals maar ook een plek waar amateurs zich mogen thuisvoelen. Als je wat beter zou rondkijken op dit forum was je al lang opgevallen dat er hier wel degelijk niet-professionals (en ook professionals) rondlopen voor wie dit forum van tijd tot tijd wél interessant kan zijn om fotograaf en opdracht bij elkaar te brengen.

                          Daarbij staat er duidelijk "prijs overeen te komen". Als je er al op voorhand vanuit gaat dat jullie prijs voor een gemiddeld trouwend koppen, hou dan gewoon je mond.
                          Oeioei, sorry hé jong.
                          Als een grapje reeds niet meer mag, ik ben ervan overtuigd dat bouk het ook als grap bedoelde, en wees gerust, als ik iemand in nood kan helpen, dan is dat steeds gratis, een paar BD leden die ik persoonlijk ken, mogen altijd wat vragen, en hebben hier reeds gratis mijn D3 / D700 en objectieven mogen gebruiken, iedereen mag hier ook komen om zijn/haar sensor te reinigen, allemaal geen probleem en steeds gratis.

                          Je snedige opmerking getuigt dat je ons niet kent.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

                            Misschien had je gewoon een andere fotograaf kunnen contacteren die het feest er wel bij deed voor een nog betaalbare prijs.

                            Nu mag een andere fotograaf het leuke en mooie werk doen en wordt er nog deftig voor betaald. En de rest zou dan een andere (lees goedkope) fotograaf moeten afhandelen

                            Bizarre redenering...

                            Als de foto's toch niet goed moeten zijn, geef dan nonkel Jos of nonkel Louis een fototoestel in hun handen, dan is het gratis en voor niks
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gezocht: fotograaf avondfeest huwelijk

                              Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                              Als de foto's toch niet goed moeten zijn, geef dan nonkel Jos of nonkel Louis een fototoestel in hun handen, dan is het gratis en voor niks
                              Of koop een aantal wegwerpcamera's met flits en laat de aanwezigen foto's maken...

                              Comment

                              Working...
                              X