PDA

Volledige versie bekijken : lachend is het minder ver ...

MatthiasVM
22 januari 2010, 09:37
Nog eentje die ik een tijd terug in N-EthiopiŽ nam: meisjes die te voet op weg zijn naar de stad. Ik weet dat er nogal veel 'lege weg' op staat, maar vond hem zo veel sprekender dan een nauwere uitsnede. Alle commentaar welkom.

bedankt voor't kijken

http://img85.imageshack.us/img85/8752/dsc0286border.jpg

jr52
22 januari 2010, 09:50
Aan de schaduwen te zien scheen de zon en toch mist de foto "zonnigheid". Een beetje met de levels schuiven?
'k Vind het thema en de compositie wel fraai.

bouk
22 januari 2010, 10:02
mis hier toch wel een beetje de horizon.
grt,bouk.

doudeke
22 januari 2010, 14:27
Vind het wel een mooi sfeertje hebben, ook al mocht er iets meer dynamiek in de kleuren
gezeten hebben. Dat lijkt me bij die lachende meiden toepasselijker.

MatthiasVM
22 januari 2010, 14:36
bedankt voor de reacties. ben ergens wel akkoord dat hij 'vrolijker' kon en de kleuren wat vaal overkomen. De weg naar Mekelle is echter stoffig en vrij dor en kaal. Het contrast van die lachende meisjes sprak me daarom juist aan, waardoor ik de kleuren liever wat doffer liet ... kwestie van smaak waarschijnlijk.
Een stukje horizon was mss idd wel een meerwaarde geweest ...

tullep
23 januari 2010, 13:09
vind die weg zeker niet storen hoor...hoort gewoon bij het verhaal...

groetjes
hilde

Marl1
24 januari 2010, 09:25
De weg stoort mij ook niet, hij geeft juist weer wat je vertelt. Snijd hem eraf, en je hebt "gewoon" lachende meisjes op een rij.
Je uitleg over de wat soberdere toonzetting kan ik ook inkomen.
Ik vind het een goeie weergave van het verhaal.
Marleen

Joeri De Grande
24 januari 2010, 23:05
Knappe en heel sterke plaat hoor, in onze materialistische wereld lachen de mensen hier veel te weinig, en zie die mensen daar lachen terwijl ze een hard leven leiden.