Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weekendje zweden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weekendje zweden

    Vorig weekend weer even de bloemetjes gaan buitenzetten in Zweden.
    Vrijdag zijn we wat in Stockholm gaan wandelen:


    We hadden de auto aan het water geparkeerd en toen we 's avonds terugkwamen was dit ons uitzicht:


    Dan dus de auto in, richting Enköping. Duurde even voor we de stad uit geraakten, en toen we even stopten om een voetganger over te laten heb ik mijn nikon vastgegrabbeld, gemikt en geschoten,.. we stonden net naast een prachtig gebouw, wat het theater bleek te zijn:


    's Avonds in Enköping gezellig feestje geboud (waar ik julie géén foto's van ga laten zien )
    Zaterdag nog wat andere vrienden gaan opzoeken, dit is hun clubhuis:

    Die mannen zijn altijd wel een aantal knappe moto's aan het bouwen.

    's Avonds was het dan weer groot feest (Julgransplundring= kerstboom uitsmijt. in plaats van ze te verbranden zoals wij doen, gooien ze hem daar gewoon buiten).
    Tegen 2 uur 's nachts kwam ik buiten en zag deze staan in de sneeuw:


    Zondag terug naar huis, maar eerst nog even geprobeerd om uit de hand enkele foto's te trekken om met CS3 bij elkaar te plakken. Resultaat valt best mee:

    (grotere versie hier: http://dieterc.deviantart.com/art/wi...rama-151258300

    't was weer veel te kort, maar maar eens zo krachtig!

    Foto's zijn gemaakt met een Nikon D300,
    3 eerste, zonder flits
    2de steunend op bolder aan de kade
    3de steunend op het glas van het open autoraampje
    4 en 5 genomen met flits met kleurgel
    6 zijn 4 afzonderlijke foto's, door CS3 tegen elkaar laten plakken

  • #2
    Re: Weekendje zweden

    zegt mij eigenlijk niet zoveel. Je foto's zijn verzorgd, maar vertellen mijn inziens weinig. Je zou er eender welk verhaal kunnen bij vertellen ...

    Comment


    • #3
      Re: Weekendje zweden

      klopt misschien wel ja, maar zo heb ik nog een hoop verhalen gezien, dus is deze geen uitzondering denk ik..
      Natuurlijk zegt een verhaal achteraf altijd slechts een klein deeltje van hoe het écht was.
      Maar misschien had ik ze beter appart gepost, maar dan wist ik voor enkele niet echt waar

      Comment

      Working...
      X