Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

epica pt2 @ Trix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • epica pt2 @ Trix

    erg druk is het hier de laatste tijd niet meer.......waar zit iedereen....
    .... vind het toch jammer dat we geen reeksje meer kunnen posten in showcase.




    de volledige reportage hier
    Last edited by jaak56; 20 januari 2010, 13:05.
    facebook

  • #2
    Re: epica pt2 @ Trix

    Post dan in fotobeoordeling?
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: epica pt2 @ Trix

      Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
      Post dan in fotobeoordeling?
      Hans het gaat niet alleen om mijn eigen foto''s ........maar ook als ik kijk naar de postings van anderen........een reeksje van enkele concertfoto''s vind ik veel aangenamer om naar te kijken.........
      Begrijp je opmerking wel niet......de doelstelling van fotobeoordeling is toch nog iets anders ......tenzij......
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: epica pt2 @ Trix

        Het beperken van foto's in SC is er net gekomen om fotobeoordeling op te waarderen.
        Hiermee wil ik niet zeggen dat je foto niet SC waardig is hé.
        Wil je persé een reeks posten, dan kan dat nog altijd in Fotobeoordeling.

        Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #5
          Re: epica pt2 @ Trix

          Alweer een knappe plaat met een hoog rock gehalte! Vind de ruis en rook daar zeker tot bijdragen.

          Over de stilte hier, de laatste tijd is het "a pain in the ass" om accreditaties te bekomen. Zeker van de wat interessantere groepen. Waarschijnlijk zit dat er wel voor iets tussen.


          En over de fotobeoordeling/showcase discussie... eigenlijk zou de het princice van de hall of fame toegepast moeten worden op alle fora. Bijvoorbeeld enkel posten in fotobeoordeling en dan per forum een soort beoordelingcommisie hebben die er de allerbeste platen uithaalt en die in een showcase zet. Lost onmiddellijk het probleem op dat de fotobeoordeling ondergewaardeerd is en het feit dat 90% van de mensen toch denkt dat zijn foto's showcase waardig zijn, ook al is dat niet altijd zo.

          Maar ja, dat is een hele aanpassing en dan gaat er weer discussie ontstaan over wie de showcase foto's mag kiezen en over de keuzes zal er dan vast ook weer commotie ontstaan... oh well... lol. Niemand zei dat forums opstellen en modereren gemakkelijk is. ;-)
          Last edited by Omag; 20 januari 2010, 07:52.
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment

          Working...
          X