Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbum maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoalbum maken

    Hallo,
    Ik zou een fotoboek willen maken van een speciale reis die we gedaan hebben. De foto's bewerk ik eerst met photoshop en wil ze daarna in een fotoboek plaatsen. De foto's moeten over 2 bladen kunnen geplaatst worden. Ergens heb ik eens gelezen dat er zelfs alums kunnen gemaakt worden waarin de photoshopbestanden rechtstreeks kunt in plaatsen. Wie heeft hiermee ervaring mee?
    Bezoek eens de website [url]http://www.meenseduikklub.be

  • #2
    Re: Fotoalbum maken

    Ik heb indertijd bij Kruidvat zo 2 albums laten maken. Gewoon de foto's in PS bewerken op de volledige grootte van het album en dan alles downloaden om als achtergrond te gebruiken. Eén keer kreeg ik een email terug met de vraag of alles correct was (vermits er zogezegd geen foto's op de voorgrond staan, begrijp je?) maar het resultaat was niet slecht. Via de website van kruidvat kun je hiervoor een progje downloaden.

    Ik heb ook gehoord dat extrafilm.be goede resultaten geeft, maar heb daar nog geen ervaring mee.
    Nikon Df

    Comment


    • #3
      Re: Fotoalbum maken

      Elke fotoalbumsoftware kan toch photoshopbestanden aan (als je ze als jpg opslaat) ?
      En het merendeel (en waarschijnlijk allemaal) kan foto's aan op een volledige pagina.
      Let wel op met het formaat. Elke firma gebruikt zijn eigen verhoudingen voor boeken... een cm meer of minder kan veel verschil maken.
      Eerst firma en boek kiezen, dan photoshoppen of je kan met dit probleem te maken hebben : http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...24-287748.html


      blurb, myphotobook, fotobuch, extrafilm, snapfish, albelli, colruyt, ... talloze firma's waar je albums kunt maken met digitale bestanden.
      Hier vind je gebruikservaringen ...

      Extrafilm geeft idd goede resultaten maar de software is niet zo flexibel.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment

      Working...
      X