PDA

Volledige versie bekijken : Voor eeuwig en altijd ? Laten we het hopen

aaron
16 januari 2010, 10:44
http://i124.photobucket.com/albums/p39/PENTAX_01/TrouwJaakenMartine-21.jpg

De eerste keer dat ik huwelijkfoto's moest maken en dit vind ik wel een mooi beeld, wat is jullie mening ?
groetjes
Aaron

Werner1
16 januari 2010, 11:18
De locatie op zich is mi prima, compo ook maar dan, de lichtinval van de zon die de de kleuren uitbrand,ik vermoed dat de man zijn vest zwart is/was:clown: de schaduw van het koppel op de grond.
Ikzelf zou niet blij zijn met deze foto (maar wie ben ik).
Hoe langer ik naar de foto kijk hoe meer ik ervan overtuigd ben dat datgene wat de foto voor mij :B maakt het licht is.

aaron
16 januari 2010, 11:23
De locatie op zich is mi prima, compo ook maar dan, de lichtinval van de zon die de de kleuren uitbrand,ik vermoed dat de man zijn vest zwart is/was:clown: de schaduw van het koppel op de grond.
Ikzelf zou niet blij zijn met deze foto (maar wie ben ik).
Hoe langer ik naar de foto kijk hoe meer ik ervan overtuigd ben dat datgene wat de foto voor mij :B maakt het licht is.
De blazer van de man was wel degelijk grijs .
Bedankt voor je commentaar Werner :)

jr52
16 januari 2010, 11:46
Aaron, je bent de moeilijkheden niet uit de weg gegaan. Zeer gewaagde 'lichtopstelling' gekozen. Bijgevolg ook niet zo'n klassieke "trouwfoto".
Maar ... in z'n geheel vind ik hem niet mis. Ik ben zeker dat dit koppel deze foto zal koesteren.
:G

guydw
17 januari 2010, 12:39
De scherpte is een beetje moeilijk te beoordelen, maar de sfeer en het licht is voor mij zeker o.k.

guy

PVA
17 januari 2010, 12:50
Anders mooie foto :G, enkel spijtig van de zonnestralen op de meneer zijn pak.

bouk
17 januari 2010, 15:51
vind het heel vindingrijk gedaan.
en hoop op een nog lange en Zonnige toekomst voor het stel.
grt,bouk.

fena
18 januari 2010, 12:06
Mooi licht, en levendig door de beweging van het stel, ik zou heel blij zijn met zo'n foto.

Fengari
18 januari 2010, 12:24
Smaken verschillen, en ik vind deze foto heel mooi.

Ik ben er vast van overtuigd dat je ook wel foto's zult hebben waar het pak van de meneer er mooi opstaat, dat hoeft dus niet in elke foto perfect te zijn, en deze straalt erg veel sfeer uit.