Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klein HEMA vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • klein HEMA vraagje

    als je van Hema een mailtje krijgt dat je de bestelling mag gaan afhalen, bedoelen ze dan de dag dat het mailtje is aangekomen of de dag erna?

    ik kreeg vannacht een mailtje met daarin een bevestiging, dat ik de eerst volgende afleverdag mijn bestelling kan gaan afhalen.

    Maar is dan vandaag die dag of morgen?
    het is 2x 35 minuten rijden dus ik zou niet graag voor niets rijden maar ik zou het liever vandaag dan morgen hebben (het is voor een verjaardag, en die is vandaag)

    iemand die al eerder bij hema een bestelling gedaan heeft en die mij er een antwoord op kan geven?
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Wacht best een dagje, ik heb er ook al eens gestaan voor niks

    Comment


    • #3
      als je het mailtje na middernacht gekregen hebt dank ik dat het pas morgen zal zijn (de volgende werkdag)...
      maar als je zeker wil zijn kan je misschien eens naar het filiaal zelf bellen om te vragen of ze al binnen zijn ? Dan ben je zeker.

      link naar lijst met hema vestigingen
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Staat niks van werkdag, staat wel afleverdag.
        Als ze niet elke dag afleveren, dan ...

        Comment


        • #5
          Wat ik heb begrepen van Hema is dat het mailtje verstuurd word naar de klant als de foto's ook naar het filiaal zijn verzonden.
          Heb zelf al diverse keren bij Hema laten afdrukken, mailtje afgewacht en de foto's lagen steeds klaar.
          Zelfs de op zaterdag verstuurde bestanden waren op maandag al klaar.

          Groetjes, JantjeB.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Bij Hema kan je dezelfde dag als je de mail ontvangt, je foto's gaan afhalen.
            Bij Kruidvat kan je dit tien dagen later.

            Comment


            • #7
              ben dus gisteren naar hema geweest en de bestelling lag niet klaar

              tilde: met afleverdag bedoelen ze di tem za.
              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

              Comment


              • #8
                Je zou ze beter laten verzenden. Je verbruikt evenveel of zelfs meer benzine (diesel) dan dat je verzendingskosten zouden kosten

                Greetz, elo

                Comment


                • #9
                  Originally posted by elo
                  Je zou ze beter laten verzenden. Je verbruikt evenveel of zelfs meer benzine (diesel) dan dat je verzendingskosten zouden kosten

                  Greetz, elo
                  ik heb al 3 heel slechte ervaringen achter de rug met online bestellen + verzending (totaal een paar honder euro), daar doe ik even niet meer aan mij. sindsdien betaal ik liever als ik de bestelling effectief in handen heb.
                  Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                  Comment


                  • #10
                    Oeps, dan kan ik het begrijpen natuurlijk.
                    Bij welke online dienst heb je vroeger al problemen gehad?
                    Ikzelf heb voor de eerste keer photoways gebruikt deze week en 'k was heel content met 't resultaat. 'k Was overigens ook nie content van kruidvat, ze hebben nooit gereageerd op mijn mails. 'k Had waarschijnlijk iets verkeerd gedaan bij het uploaden maar toch, 'k heb verschillende mails gezonden om uitleg. 'k Ben wel geen geld kwijt.

                    Greetz, elo

                    Comment


                    • #11
                      die slechte ervaringen met e-commerce hadden weinig met fotografie te maken

                      1e keer: 3 posters van postersale.nl, totaal waarde: 54 euro als ik me goed herinner
                      2e keer: 4 dvd's via blackstar.co.uk, totaal: zo'n 65 euro
                      3e keer: 6 concerttickets via sherpa.be, totaal: 306 euro, na dreigementen (eerst zelf talloze mails gestuurd en dan een brief van een advocaat) uiteindelijk 't geld toch teruggekregen.

                      ik heb het dus voorlopig eventjes niet meer begrepen op betaling op voorhand via visa/overschrijving.
                      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                      Comment

                      Working...
                      X