Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opdracht fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opdracht fotografie

    Hey,
    Ik studeer audiovisuele technieken: Beeld Geluid Montage aan het rits in Brussel.
    We hebben daar een klein gedeelte fotografie, onze opdracht was om een stripverhaal te maken van 5 tot 10 foto's, onderwerp moest verwondering/ schokering oproepen bij de kijker. Was de eerste keer dat ik met een dslr werkte. De docent vond het goed enkel de 5e foto mocht iets meer close.

















    Last edited by Tomazz; 13 januari 2010, 19:11.

  • #2
    Re: Opdracht fotografie

    schitterende reeks geworden.
    scherpte kleuren en compo,s allen goed.
    misschien wel (of niet) wat ruimte tussen de opnamen.
    al hoewel hier de samenhang dan wellicht verloren gaat.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Opdracht fotografie

      Duidelijk verhaal!
      De stap van de voorlaatste naar de laatste foto vind ik iets te cliché... maar elk verhaal heeft zijn einde nodig dus..

      Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

      Comment


      • #4
        Re: Opdracht fotografie

        Dank je.
        Ja, ik vind die laatste foto ook wel cliché, maarja ik had de kans, en vond het wel leuk, dus heb hem er toch maar bij gezet. Was ook wel fijn, dat de docent verwonderd was, hoe ik dat voor elkaar gekregen had

        Comment


        • #5
          Re: Opdracht fotografie

          Heel knap gedaan! Chapeau!

          Comment


          • #6
            Re: Opdracht fotografie

            Knappe reeks !!
            Tom.grts - Let your imagination be your only limitation