Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Channel Zero - incomplete

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Channel Zero - incomplete

    ik weet niet of het hier thuishoort, maar 't is in ieder geval een evenement aan het worden die revival van Channel Zero
    Ik heb in het begin van de zomer de opdracht gekregen om deze mannen te portretteren in het midden van hun zoektocht naar een nieuwe gitarist. Dus enkel de 3 originele leden staan er op!
    Moest er twijfel ontstaan of deze hier welkom zijn wees zo vrij van ze te verplaatsen naar het gepaste topic!



    de foto is ondertussen al een half jaar oud, ik heb er die vintage bewerking over geplaatst met dat de middelste persoon (Franky DSVD) beetje verbrand was in zijn gezicht, en op die manier proberen te camoufleren
    Greetz
    btw nieuwe kader ééh!

  • #2
    Re: Channel Zero - incomplete

    Heeeeeeeeelp ;-)
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Channel Zero - incomplete

      mooi en blijkbaar ook een primeur ......maar ik heb toch wat moeite met die ''klomp'' in het verlengde van de arm die erg veel aandacht naar zich toehaalt.....

      sta eveneens te popelen om ze binnenkort aan het werk te zien
      Last edited by jaak56; 9 januari 2010, 22:20.
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Channel Zero - incomplete

        Great!
        Dare to be different than the pack...
        https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

        Comment


        • #5
          Re: Channel Zero - incomplete

          Vind dit een mooi, stoer plaatje. Het is alsof hij een barst in je lens slaat. Verder vind ik
          de toning heel mooi passen.

          Comment

          Working...
          X