Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ingrijpen door moderatoren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ingrijpen door moderatoren

    Ik vraag mij af of er regels zijn hoe moderatoren moeten ingrijpen. Om precies te zijn. Ik plaatste twee foto's in showcase macro. Moderator grijpt (correct) in. Hij verplaatst mijn foto's naar beoordeling.

    Gisteren bij showcase dieren plaatst iemand ook twee foto's. Na 24hr(!!), vandaag, "grijpt" moderator in en verwijdert één foto en blijft één foto in showcase staan.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik heb absoluut geen probleem met mijn verplaatsing, maar ik hoop dat willekeur niet de regel is.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Ingrijpen door moderatoren

    Ik hoop op gezond verstand en misschien een beetje overleg met de originele poster om elke situatie willekeurig aan te pakken
    Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

    Comment


    • #3
      Re: Ingrijpen door moderatoren

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Ik vraag mij af of er regels zijn hoe moderatoren moeten ingrijpen. Om precies te zijn. Ik plaatste twee foto's in showcase macro. Moderator grijpt (correct) in. Hij verplaatst mijn foto's naar beoordeling.

      Gisteren bij showcase dieren plaatst iemand ook twee foto's. Na 24hr(!!), vandaag, "grijpt" moderator in en verwijdert één foto en blijft één foto in showcase staan.

      Begrijp me niet verkeerd. Ik heb absoluut geen probleem met mijn verplaatsing, maar ik hoop dat willekeur niet de regel is.

      Mvg.
      Robert
      Lijkt mij het meest logische dat je dan eerst contact opneemt met de moderator(en).
      http://www.myricreaties.be

      Comment


      • #4
        Re: Ingrijpen door moderatoren

        Ik zet altijd de 2 foto's die teveel zijn achter een link, maar als de TS commentaar wil over zijn 3 foto's moet je wel naar beoordeling verplaatsen als je de foto's zichtbaar wil houden. Het is echt de bedoeling om in SC echt enkel en alleen je allerbeste shot te laten zien. Als je niet akkoord bent de de beslissing van de moderator ( ivm deze 2 mogelijkheden en is volgens jou de verkeerde keuze gemaakt ) neem dan gewoon even contact op zodat er geen misverstanden blijven bestaan.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Ingrijpen door moderatoren

          Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie Bekijk bericht
          Lijkt mij het meest logische dat je dan eerst contact opneemt met de moderator(en).
          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik zet altijd de 2 foto's die teveel zijn achter een link, maar als de TS commentaar wil over zijn 3 foto's moet je wel naar beoordeling verplaatsen als je de foto's zichtbaar wil houden. Het is echt de bedoeling om in SC echt enkel en alleen je allerbeste shot te laten zien. Als je niet akkoord bent de de beslissing van de moderator ( ivm deze 2 mogelijkheden en is volgens jou de verkeerde keuze gemaakt ) neem dan gewoon even contact op zodat er geen misverstanden blijven bestaan.
          In mijn geval is er contact geweest tussen moderator en mezelf en ik had ook geen probleem met de actie van moderator.

          Mijn vraag was of er uniforme maatregelen werden afgesproken tussen de moderatoren.



          Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #6
            Re: Ingrijpen door moderatoren

            franciskine dus de moderator beslist of hij sc waardig is
            Lijkt mij nergens aangekondigd bij de vernieuwing .

            Comment


            • #7
              Re: Ingrijpen door moderatoren

              Ik krijg af en toe de indruk dat we nog ruim 50 pagina's te weinig geschreven hebben.

              Comment


              • #8
                Re: Ingrijpen door moderatoren

                Lut, blijkbaar, ik heb voor mezelf op voorhand een lijstje gemaakt van leden die hierop zeker negatief zouden reageren....blijkbaar heb ik de juiste keuze gemaakt
                Er staat trouwens nergens in mijn reactie iets waarover die opmerking gaat, 't kan niet duidelijker zijn maar er zijn natuurlijk altijd mensen die het absoluut verkeerd willen lezen
                Wil je 3 foto's plaatsen en daarop reactie krijgen hoort je topic thuis in beoordeling. Post je 3 foto's in SC ( en daar ga je al in de fout ) zijn er 2 mogelijkheden : twee foto's achter een link zetten of alles verplaatsen naar beoordeling. Als je liever de andere keuze hebt dan dat de moderator beslist, neem je contact op, eenvoudiger kan het niet. Het heeft dus totaal niets te maken met showcase waardigheid bepalen of niet.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Ingrijpen door moderatoren

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Lut, blijkbaar, ik heb voor mezelf op voorhand een lijstje gemaakt van leden die hierop zeker negatief zouden reageren....blijkbaar heb ik de juiste keuze gemaakt
                  Lees dat zinnetje nu nog eens maar vervang leden door moderatoren, zo'n zinnetje zal onmiddellijk verdwijnen.
                  Daarom pleit ik nog maar eens voor een gescheiden functie, je bent of moderator of je discuteert mee. Door elkaar kan niet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ingrijpen door moderatoren

                    Maw, als je moderator bent mag je niks zeggen ..... sorry hoor, zo gaat die vlieger hier niet op. En worden we weer aangeklaagd dat we niet communiceren en niet willen reageren op topics ..... zoals ik al honderden keren heb gezegd..... je kan nooit correct handelen voor iedereen ( en yup, jij stond ook op mijn lijstje ) 't Is al ver gekomen, een lid vraagt iets over de moderatoren en wij zouden niet mogen reageren?????
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ingrijpen door moderatoren

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Maw, als je moderator bent mag je niks zeggen ..... sorry hoor, zo gaat die vlieger hier niet op. En worden we weer aangeklaagd dat we niet communiceren en niet willen reageren op topics ..... zoals ik al honderden keren heb gezegd..... je kan nooit correct handelen voor iedereen ( en yup, jij stond ook op mijn lijstje ) 't Is al ver gekomen, een lid vraagt iets over de moderatoren en wij zouden niet mogen reageren?????
                      Dat bedoel ik niet, heb ik niet geschreven, en je weet heel goed waar het over gaat, maar laat de oogkleppen maar op, dat is warmer met dit weer.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ingrijpen door moderatoren

                        Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                        franciskine dus de moderator beslist of hij sc waardig is
                        Lijkt mij nergens aangekondigd bij de vernieuwing .
                        Euhm, en waar moet ik deze conclusie dan ergens kunnen lezen ? Ik zie het in ieder geval nergens staan dat er een beslissing gemaakt wordt of hij SC-waardig is, wel dat er x-aantal foto's achter een link worden geplaatst totdat er maar 1 over blijft. Dat achter de link plaatsen is volkomen willekeurig.
                        Mvg,David
                        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ingrijpen door moderatoren

                          Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                          Dat bedoel ik niet, heb ik niet geschreven, en je weet heel goed waar het over gaat, maar laat de oogkleppen maar op, dat is warmer met dit weer.
                          Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer .... de pot verwijt de ketel. Je gedrag is heel eenvoudig verklaarbaar, je hebt ooit een dubbelaccount aangemaakt (waar je ons nooit van op de hoogte hebt gebracht ) die door ons pas na een hele tijd is ontdekt, je tweede account ( die je al een tijd gebruikte ) is daardoor ( tijdelijk ) geband, wat een heel correcte ingreep was maar waar jij niet akkoord mee was.
                          Last edited by Franciskine; 9 januari 2010, 16:11.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ingrijpen door moderatoren

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Lut, blijkbaar, ik heb voor mezelf op voorhand een lijstje gemaakt van leden die hierop zeker negatief zouden reageren....blijkbaar heb ik de juiste keuze gemaakt
                            Er staat trouwens nergens in mijn reactie iets waarover die opmerking gaat, 't kan niet duidelijker zijn maar er zijn natuurlijk altijd mensen die het absoluut verkeerd willen lezen
                            Wil je 3 foto's plaatsen en daarop reactie krijgen hoort je topic thuis in beoordeling. Post je 3 foto's in SC ( en daar ga je al in de fout ) zijn er 2 mogelijkheden : twee foto's achter een link zetten of alles verplaatsen naar beoordeling. Als je liever de andere keuze hebt dan dat de moderator beslist, neem je contact op, eenvoudiger kan het niet. Het heeft dus totaal niets te maken met showcase waardigheid bepalen of niet.
                            Francis, wie op dat lijstje staat interesseert mij niet, zelfs als ik er op zou staan.

                            Maar ik heb nog altijd géén antwoord op mijn vraag. Al is het een gesloten vraag, een ja of een neen kan voldoende zijn. Ik heb enkel twee verschillende werkwijzen gezien en dus vraag ik mij af of dit normaal is. That's all.

                            Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ingrijpen door moderatoren

                              Robert, dat lijstje slaat helemaal niet op jouw hoor, jij stelt je vragen altijd neutraal, zonder negatieve bijklank en zonder verwijten te maken, nu, er zijn 2 mogelijkheden die hierboven beschreven zijn, die worden toegepast, ben je niet akkoord met de keuze van de moderator ( want die beslist op dat moment ) kan je altijd een pm sturen om de andere mogelijkheid te kiezen.
                              Ik kan natuurlijk ook voorstellen aan het moderator team om bvb direct alle posts die meer dan één foto bevatten direct naar beoordeling te plaatsen, maar we zitten nog in een overgangsfase, de meeste leden ( en dat staat vast ) lezen het reglement niet vooraleer ze beginnen te posten, dus er gaan er nu nog heel veel in de fout.
                              Last edited by Franciskine; 9 januari 2010, 16:31.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X