Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diascanner regio Leuven-Tienen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diascanner regio Leuven-Tienen gezocht

    Ik heb thuis nog een 1.000-tal dia's liggen van mijn pre-digitale periode, sommige zijn ondertussen al 20 jaar oud. Ik heb nog twee diaprojectors, dus ik maak me geen zorgen dat ik binnen 20 jaar geen ouderwetse diapresentatie meer zal kunnen geven (en kinderen grote ogen doen trekken) maar wel dat de dia's zelf de tand des tijds niet zullen doorstaan. Daarom zou ik ze graag allemaal eens willen inscannen.

    Investeren in een degelijke diascanner (er stond er net eentje te koop op het forum) vind ik wat overkill voor dit aantal dia's, daarom wilde ik hier eens vragen of er geen mensen uit de regio Leuven-Tienen zijn die zo'n toestel hebben en me dit eventueel zouden kunnen uitlenen of verhuren - en me ook kort kan uitleggen hoe ik dit het beste aanpak? Andere tips zijn ook welkom - bijvoorbeeld of je zo'n diascanner ergens professioneel kan huren of de dia's ergens laten inscannen voor een interessante prijs.

    Alvast bedankt,
    Freek
    Fotograaf uit winterslaap ;-)
    7DII, Canon EF 400/5.6, Zeiss ZE 35/f2, Canon EF 85/f1.8 en Canon EF 135/f2

  • #2
    Re: Diascanner regio Leuven-Tienen gezocht



    aub

    gr. J@siu !!!
    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

    Comment

    Working...
    X