Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen website in een nieuw jasje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eigen website in een nieuw jasje

    Hallo,

    Met enige fierheid deel ik jullie mede dat ik mijn website "www.svenmichiels.be" in een nieuw jasje gestoken heb. Kom eens kijken en laat de positieve en negatieve opmerkingen maar weten via het contactformulier.

    Beste wensen en veel fotoplezier in 2010,
    Sven

  • #2
    Re: Eigen website in een nieuw jasje

    Oorspronkelijk geplaatst door Forumreglement
    6. Adverteerders en handelaars op Belgiumdigital

    We merken regelmatig dat ook professionele fotografen (in hoofd- of nevenberoep) en (foto)handelaars de weg naar Belgiumdigital hebben gevonden. Ook deze gebruikers zijn van harte welkom, zeker als ze nuttige commentaren, tips en informatie aanbrengen.


    Voorlopig houden we ons aan enkele eenvoudige regels:

    - Expliciete verwijzingen door handelaars/ondernemers naar de eigen (al dan niet online) zaak is absoluut verboden.
    - Zelf een topic starten met reclame voor producten en diensten is en blijft verboden.

    Naar andere aanwezige professionele fotografen lijkt het me duidelijk dat dit aangekaart mag worden. Ook zij leven dit na of dienen dit te doen.




    ps: Sven, ik vond de vorige site beter. Die oogde coherenter, alleen iets minder dynamisch, wat je nu wel hebt.

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Eigen website in een nieuw jasje

      Sieben,

      Wat is het verschil met deze topic?

      Ik probeer niets te verkopen! Ik wou jullie gewoon op de hoogte brengen van de veranderingen.

      Sven

      Comment


      • #4
        Re: Eigen website in een nieuw jasje

        Het verschil is dat dat een informatieve website is, en jij een professioneel fotograaf die via zijn website ook klanten probeert te lokken. Dat staat er ook duidelijk: je bent een pro, de klant is koning, etc.


        Het is ook dat de forumleiding dit momenteel aan het bekijken is hoe ze hier mee moeten omgaan, dat ik het aankaart. Zo zien ze duidelijk welke gevallen er zijn en waar ze een scheidingslijn moeten trekken. Een Madmax, een Fotofolio, een Roeland, etc. zouden hiervoor op de vingers getikt worden, en doen dit zelfs uit zichzelf niet.

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment

        Working...
        X