Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over de nieuwe forumregels in modellen/glamour

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over de nieuwe forumregels in modellen/glamour

    Hmzz nou ik hoop dat ik in het goede forumonderdeel post (zal wel niet, lol)

    Ik heb de hele discussie over maar één foto posten in de showcase modellen eens doorgelezen en de BD moderaters zullen er wel een goede reden voor hebben maar de logica ervan ontgaat mij ten ene male.

    Zeker als je een subforum modellen/glamour maakt dan zou men toch weten weten dat dat soort foto's altijd in serie geschoten worden, 1 foto uit zo'n serie plaatsen is ongeveer hetzelfde als een auto fotograferen met maar één wiel eronder

    Nou zag ik in een ander forum de optie fotoverhaal met max 1 posting per week, zou het heeeeeeeeel misschien mogelijk zijn om een submapje "fotoserie" te maken in modellen en glamour met max 1 posting per week? (kijkt heel lief )

  • #2
    Re: Vraagje over de nieuwe forumregels in modellen/glamour

    Door jouw bericht kom ik te weten dat er nu nog maar 1 foto mag geplaatst worden in SC bij modellen. Ik ben toch echt niet mee met die nieuwe regel hoor. Waarschijnlijk heeft de forumleiding hier wel een goeie reden voor (hoop ik), maar ik vind het een beetje jammer...

    Ik denk trouwens dat iedereen dan veel meer topics gaat openen en dat maakt het alleen maar onoverzichtelijker...
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over de nieuwe forumregels in modellen/glamour

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
      Ik denk trouwens dat iedereen dan veel meer topics gaat openen en dat maakt het alleen maar onoverzichtelijk...
      Dat was ook mijn gedacht

      Ik heb hier al eens eens een voorstel gedaan om:

      1 foto per dag te posten, en de dagen erop dagelijks 1 foto per dag bij posten in het zelfde topic tot de reeks gedaan is
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje over de nieuwe forumregels in modellen/glamour

        Hier heeft er een meer algemene discussie plaats over de nieuwe regel (want het gaat niet alleen over modellen/glamour) :
        Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje over de nieuwe forumregels in modellen/glamour

          Zoals Filipo hierboven opmerkt bestaat er reeds een topic over dit thema.

          Hans[Moderator]
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment

          Working...
          X