Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge Fotograaf 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge Fotograaf 2009

    @ Tigo, van harte een dikke proficiat met je jaaroverwinning in de BD challenge

    Verdiend, met je telkens sterke, technisch verzorgde inzendingen !!!

    Beste wensen, alsook veel fotoplezier voor 2010.

    St@mpers

  • #2
    Re: Challenge Fotograaf 2009

    Proficiat Tigo, over een heel jaar als eerste uitkomen is geen toeval meer
    en stampers, jij krijgt ook een pluim voor je bijdrage!

    Comment


    • #3
      Re: Challenge Fotograaf 2009

      Allemaal bedankt,
      Ik had het volgende reeds gepost bij de jaarrangschikking van spooky.
      Waarschijnlijk waren we gelijktijdig aan't posten

      Ik ben zeer blij en fier dat ik voor de tweede keer op rij challenge fotograaf van het jaar heb mogen geworden. Ik had dit zeker niet kunnen bereiken zonder jullie punten en meningen. Ik wil hierbij toch wel vermelden dat niet altijd even gemakkelijk was om op te boksen tegen de toch wel zeer sterke toppers die elke keer opnieuw prachtige foto’s wisten te brengen. Stampers was hierbij heel het jaar lang een zeer waardige achtervolger in deze race voor de eerste plaats. Een welverdiende proficiat aan alle toppers van zowel het jaarklassement als de beste challenge foto’s is dan wel op zijn plaats. Het was naar mijn mening een jaar met heel wat prachtige inzendingen van hoog niveau. Ik hoop dat we deze trent in 2010 mogen verder zetten.

      Grtz Tigo
      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

      Comment


      • #4
        Re: Challenge Fotograaf 2009

        Van harte gefeliciteerd Tigo ! Je hebt het toch maar weer mooi geflikt. Sterk.

        Als ik dit jaar terug de tijd (en de goesting) vind zoals vroeger, hoop ik in 2010 een remonte te doen zoals stampers dit jaar, die blijkbaar weer helemaal terug aan de top staat...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Challenge Fotograaf 2009

          Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
          Van harte gefeliciteerd Tigo ! Je hebt het toch maar weer mooi geflikt. Sterk.

          Als ik dit jaar terug de tijd (en de goesting) vind zoals vroeger, hoop ik in 2010 een remonte te doen zoals stampers dit jaar, die blijkbaar weer helemaal terug aan de top staat...
          Ik kijk er al naar uit. Altijd een heel goede motivatie om op te moeten boksen tegen sterke fotografen als jij, Stampers en nog enkele anderen.

          Voor jou ook alvast veel fotogenot in 2010

          grtz Tigo
          To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
          Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

          Comment


          • #6
            Re: Challenge Fotograaf 2009

            Ook bij dit topic wil ik Tigo nog eens proficiat wensen met zijn overwinning in de einduitslag. Knap hoe je je meestal binnen de eerste 12 kan nestelen en vaak met eenvoudige zaken (vergeef me de uitdrukking), juweeltjes van foto's kan brengen. Ook voor de foto's van stampers heb ik veel bewondering daar deze vaak een speciaal tintje meehebben wat ik wel mag. (maar die jammergenoeg bij het thema vergeten niet veel bijval had).Ook een proficiat voor lilybie, die met haar overwinning deze maand bewezen heeft dat ze op het podium thuishoort.

            Zelf ben ik bijzonder tevreden met mijn 6de stek, daar een goed jaar geleden termen als diafragma, sluitertijd, Dof enz... latijn voor mij waren. Ik heb door deze chalenge en jullie opmerkingen héél veel kunnen leren. Het belangrijkste wat ik geleerd heb is erg critisch te zijn op mijn foto's en te streven naar perfectie. Jammergenoeg had ik de laatse 4 maanden haast geen tijd om er mij op toe te leggen (laatste 4 foto's waren in een "rapte" genomen) omdat een deel van mijn verbouwingswerken af moesten tot nieuwjaar.

            Ook nog een pluim voor Dare2fly en Willempieke met hun verdiende 4de en 5de stek. Knap van Willempieke want als ik het goed voor heb heeft hij toch enkele keren niet mee gedaan. Gelukkig voor hem heeft hij deze maand zijn kat gestuurd

            Verder heb ik gemerkt dat er de laatste maanden enkele mensen bijgekomen zijn die met een regelmaat sterke plaatjes postten zoals Lucky342,Eline342,Midi,Sonja07,Dimiella en nog wel enkele (sorry als ik iemand zou vergeten zijn die ook in het rijtje past). En als er dan nog enkele "oude ratten" terugkomen beloofd het een spannend jaar te worden.
            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

            Comment


            • #7
              Re: Challenge Fotograaf 2009

              Mooi werk mag gewaardeerd worden, ook proficiat van mij !!

              Veel succes in 2010, waar er hopelijk nog veel goeie concurrentie mag bijkomen
              Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

              Comment


              • #8
                Re: Challenge Fotograaf 2009

                Tigo ook van mijn kant een dikke proficiat met je overwinning als Challenge fotograaf 2009
                Ook aan stammpers een dikke proficiat
                Maar mannen vergeet niet dat ik de enige vrouwlijke winnaar was dit jaar in de challenge en op een derde stek sta in de ranschikking
                En dat plaatsje wil ik graag behouden dus zal weer het beste uit mijn toestel moeten halen denk ik
                ik vermoed dat mijn toestel niet zo groot is als dat van jullie
                dus ga ik heel zeker weer mijn best doen
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Challenge Fotograaf 2009

                  Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                  ik vermoed dat mijn toestel niet zo groot is als dat van
                  K'heb toch altijd horen zeggen "t'is niet de grootte die telt maar wat je der mee doet"
                  Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Challenge Fotograaf 2009

                    Maar mannen vergeet niet dat ik de enige vrouwlijke winnaar was dit jaar in de challenge en op een derde stek sta in de ranschikking
                    hier geen mannen of vrouwen, enkel fotografen dacht ik
                    Natuurlijk is je je 3e plaats meeeeer dan verdiend. Naast Tigo & Stampers de topdrie vervolledigen moet zowat een droom zijn. Van harte proficiat dus

                    Voor het eerst een vol jaar "meegespeeld" met Challenge en 'k moet zeggen: 't was af en toe een echte challenge om de juiste foto voor het maandthema te vinden. Meer dan tevreden met m'n plaats in de toptien. Volgend jaar gaan we voor het podium, hopelijk maken ze dus een heel groot podium volgend jaar
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Challenge Fotograaf 2009

                      Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                      ........Volgend jaar gaan we voor het podium, hopelijk maken ze dus een heel groot podium volgend jaar
                      Met een beetje wringen geraken we er allemaal wel op hoor
                      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Challenge Fotograaf 2009

                        Van mij eveneens een dikke proficiat aan Tigo, Stampers en Lilybie. Een prachtig en dikverdiend podium.

                        Bovendien blinken jullie niet alleen uit door jullie sterke deelnames, maar ook door jullie onderbouwde commentaren bij de foto's van de mededingers. Als aandachtige volger van de challenge is me dit meermaals opgevallen.

                        Daarbij nog een extra pluim voor de passie waarmee Tigo zich inzet voor het hele challengegebeuren. Soms laait die passie iets te sterk op , maar ook in het rechtzetten van misverstanden of eerder onterechte opmerkingen toont Tigo zich een echte heer.

                        Nu we toch bloemetjes aan het uitdelen zijn, mogen we zeker Spooky niet vergeten. Soms lijkt het modereren van de challenge een meer dan helse job. Spooky van mij krijg je een dikke merci en hopelijk kunnen de deelnemers van de challenge ook in 2010 op jou rekenen.

                        En voor de mensen van de werkgroep die achter de schermen aan het challengegebeuren aan het sleutelen zijn, veel inspiratie en moed. Hopelijk krijgen we in 2010 de eerste resultaten van jullie harde werk te zien.
                        Geniet van foto's maken

                        Comment


                        • #13
                          Re: Challenge Fotograaf 2009

                          Bedankt Chris voor de virtuele bloemen.

                          Ik zal proberen ook in 2010 voor de Challenge mijn best te doen zodat we allen kunnen blijven genieten van elkaars foto's.
                          Spookys Fotoweb
                          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                          Comment


                          • #14
                            Re: Challenge Fotograaf 2009

                            Proficiat !!

                            Comment

                            Working...
                            X