Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar geven we aan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar geven we aan?

    Hey juppekes

    Ik heb hier weer eens een vraagje

    Op het forum zien we nu staan:

    Vanaf 1 januari 2010 is een bijgewerkt forumreglement van toepassing. De volledige tekst kan je hier inkijken.Door het forum verder als geregistreerde bezoeker te gebruiken geef je aan dat je de nieuwe regels aanvaardt en je ertoe verbindt deze na te leven.

    Maar ik kan nu gewoon voort surfen op het forum zonder dat ik ook maar iets moet aanvinken ofzo dat ik akkoord ga met het bijgewerkt forumreglement

    Zou het niet veiliger zijn voor BD zelf om daar een syteemtje te plaatsen dat we wel iets moeten aanvinken vooraleer we kunnen voort surfen op het forum.

    Ik zelf heb daar geen probleem mee, maar er zullen altijd wel bezoekers zijn die dat negatief zullen gebruiken wanneer er zich problemen ofzo voordoen op BD

    Ik meld dit nu niet om te zeveren ofzo maar om BD op een veilige plaats te zetten als er iets van problemen opduikt op het forum, en die zullen er wel zijn

    Ik wil gerust een digitale handtekening plaatsen, dat ik akkoord ga met het bijgewerkt reglement (al zal ik zoals velen het niet lezen )
    Bootjes

  • #2
    Re: Waar geven we aan?

    Oorspronkelijk was dit de bedoeling...

    Oorspronkelijk geplaatst door Forumleiding Bekijk bericht
    Beste forumgebruiker,

    Vanaf 1 januari 2010 hanteren we een aangepast Forumreglement op het Belgiumdigital forum. De volledige tekst kon je al enige tijd inkijken in dit forumdeel. Momenteel worden alle relevante forumposts en forumsticky's bijgewerkt.

    Onze oorspronkelijke opzet was om iedereen per 1/1/2010 te verplichten om opnieuw in te loggen, en daarbij zijn/haar instemming met het nieuwe forumreglement formeel te laten bevestigen. Onze voorbereidingen en testen leerden ons evenwel dat in sommige gevallen technische complicaties zouden kunnen ontstaan... En dat ongemak willen we jullie uiteraard besparen!

    Vandaar dat we afgezien hebben van deze procedure, en je gewoon zullen vragen om het forum enkel en alleen als geregistreerde gebruiker verder te bezoeken wanneer je de nieuwe forumregels aanvaardt en je je verbindt deze na te leven.

    Gedurende enkele dagen zal er daaromtrent een bijzondere mededeling bovenaan je scherm verschijnen.

    Onze beste dank voor jullie begrip en medewerking.

    Prettige eindejaarsfeesten, en een aangenaam weerzien op het forum in 2010!

    Comment


    • #3
      Re: Waar geven we aan?

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Oorspronkelijk was dit de bedoeling...
      Bedankt voor de uitleg

      Hopelijk respecteert iedereen deze beslissing
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Waar geven we aan?

        Hey juppekes

        Zie je wat ik bedoelde

        Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.


        Het was om dit te voorkomen dat ik dit topic gestart ben
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Waar geven we aan?

          Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
          Het was om dit te voorkomen dat ik dit topic gestart ben
          Jammer dat de topic alweer direct gesloten is... maar ach... vrede aan allen op aard
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Waar geven we aan?

            Ja, dat is de meest eenvoudige manier om het aantal 'geactiveerde' lezers hoog te houden. Namelijk, ook de slapende leden blijven geactiveerd want hun loging is nog steeds open ...
            Dit is zowat gelijk als zwijgen is instemmen, goedkeuren. Ik ga op bepaalde zaken niet akkoord en ik zou begot niet weten welke reden er bestaat om daarvoor niet gergistreerd te zijn. EN als het terecht en verantwoord is zal ik kritiek uiten en geven en deze manier laat me toe om toch verder te doen. Goede insteek.
            En de reglementering ? zoals bij veel sites, software... 'ik ga akkoord' en heb helemaal niets gelezen alsof het me nog interesseert.
            En nu ga ik lekker foto's nemen, fotowandeldagen voorbereiden en uitstappen...
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment

            Working...
            X