Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro foto van waterlelekever gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro foto van waterlelekever gezocht

    Hoi,

    Voor mijn site ben ik op zoek naar een echte macro foto van een waterleliekever. Dit is de Latijnse naam: Galerucella nymphaeae L

    Vriendelijke groet,
    Ief
    Nikon D70

  • #2
    Re: Macro foto van waterlelekever gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door Pondlib Bekijk bericht
    Hoi,

    Voor mijn site ben ik op zoek naar een echte macro foto van een waterleliekever. Dit is de Latijnse naam: Galerucella nymphaeae L

    Vriendelijke groet,
    Ief
    Die vind je toch genoeg via Google afbeeldingen.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: Macro foto van waterlelekever gezocht

      Hmmm niet echt. Ik heb al gezocht
      Ik zoek echt een macro foto waarin zo'n beestje in vol ornaat op de foto staat en niet zo ergens op een waterlelieblad. Van libellen worden veel zulke foto's gemaakt alleen niet van een waterleliekever. Zelf heb ik nog geen macro lens. Vandaar mijn vraag.

      Er zijn wel beeldjes die min of meer in aanmerking komen alleen die zijn dat pietluttig klein van formaat.
      Last edited by Pondlib; 3 januari 2010, 10:22.
      Nikon D70

      Comment


      • #4
        Re: Macro foto van waterlelekever gezocht

        Oeps toch gevonden op Flickr alleen wist ik niet dat die afbeeldingen in groot formaat ook beschikbaar waren.



        Nu vraag ik me wel af of ik deze beelden mag gebruiken?


        Ik ben niet bekend met dit systeem om eerlijk te zijn.
        Ik zou het uiteraard aan de fotograaf zelf kunnen vragen alleen via Flickr is er alleen de mogelijkheid om via comments met elkaar in contact te komen heb ik de indruk.
        Nikon D70

        Comment


        • #5
          Re: Macro foto van waterlelekever gezocht

          Hallo Pondlib,

          De foto's van waterleliekevers die jij op Flickr hebt gezien zijn van mij.
          Je mag de foto's op jouw site zetten zolang ze niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden en je mijn Flickralias dnnya17 erbij vermeld. Volgens de Flickr richtlijnen hoor je de gebruikte foto/foto's bovendien te linken naar het orgineel. Het is normaliter niet toegestaan om mijn foto's te bewerken, maar ik geef je bij deze toestemming om de twee complilatiefoto's van waterleliekevers die ik op Flickr heb staan in tweeën te splitsen, mits je dit wenst.

          Groetend,
          dnnya17

          Comment


          • #6
            Re: Macro foto van waterlelekever gezocht

            Dat is nog eens fijn.
            De wereld is soms klein zegt men, zo ook het internet.
            Alvast bedankt voor de toestemming. Ik doe al het nodige.

            Vriendelijke groet,
            Ief
            Nikon D70

            Comment

            Working...
            X