Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan lilybie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan lilybie

    Een dikke proficiat aan lilybie met de eerste plaats in afgelopen challenge, een mooi en doordacht knutseslwerkje(en ook foto hoor). Ook met haar 3de plaats in de jaarrangschikking als ik het bij het rechte eind heb. Blij dat je naast een aantal ereplaatsen nu ook eens de hoofdvogel te pakken hebt. Ook een proficiat aan Midi met een niet gemakkelijk vast te leggen foto, en aan Yves23 men een stralende foto van een "zwat-wit" hond.
    Ook een pluim voor de top 12, vooral aan dare2fly en Willempieke waarvan dat de kans groot is dat ze me de 4de plaats in het jaarklassement zullen afsnoepen. (maar geklopt worden door betere vind ik niet erg).

    Voor het jaarklassement ook nog een proficiat aan Tigo en Stampers die de kunst te pakken hebben om telkens weer vooraan te eindigen en zo op de 1ste en 2de plaats te eindigen.

    Bij deze ook nog een bedankje aan Spooky voor de tijd en energie die hij steekt om de challenge in goede banen te leiden.

    Iedereen nog het beste voor 2010 en een fotorijk jaar.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

  • #2
    Re: Proficiat aan lilybie

    Lilybie, je fotojaar is alvast goed begonnen.
    Nog veel van dat dit jaar !

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan lilybie

      Proficiat Lilybie, knap gedaan

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan lilybie

        Gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats.
        Terecht verdiend.
        Groeten : Anne14

        http://www.fotosite-anne.net/wordpress

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan lilybie

          een dikke proficiat aan de top drie, vooral aan lilybie die toch al van in het begin er voor gezorgd heeft dat vele deelnemers wat langer gewacht hebben met het posten van hun foto
          zelf ben ik ook heel blij met mijn behaalde 6de plaats vooral nadat ik aan het twijfelen geweest ben om hem terug te verwijderen na wat minder goede reactie's.
          Mijn Fanpagina
          Mijn website
          Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan lilybie

            Van mij ook een dikke proficiat aan Lilybie. Ik ben zeer tevreden met mijn tweede plaats en dit van de 90 deelnemers Had dit nooit verwacht. Bedankt iedereen voor het geven van de punten. Ook proficiat aan de eerste tien.
            TROUWENS EEN GELUKKIG NIEUWJAAR EN VEEL FOTOGRAFIE- GENOT

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan lilybie

              Waah Lily!
              proficiat hoor, jouw fotojaar kan niet meer stuk.

              groetjes

              moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan lilybie

                Proficiat aan lilybie,
                Dat noem ik nu is een goede start
                Grts Maddy
                zero

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan lilybie

                  Proficiat lilybie met uw eerste plaats ,ook proficiat voor midi wiens foto voor mij een echte topper was.verder wil ik iedereen bedanken die door zijn stem mijn foto naar een derde plaats bracht wat mij zeer gelukkig maakt.Bono (dat is de hond zijn naam) heeft een dikke kluif verdient vvor zijn nieuwjaar.

                  mvg Yves.
                  What you see is what you get

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan lilybie

                    Allen bedankt voor jullie felecitatie's
                    Natuurlijk ben ik heel blij met mijn eerste plaats
                    Dit is een mooi begin voor een nieuw jaar vol fotografie plezier
                    Ook aan midi met je tweede plaats,proficiat
                    En yves23 met je wel verdiende derde plaats deze stond bij mij op 1
                    Voor allen in de top 10 een dikke pluim
                    vond het afgelopen maand een moeilijke opdracht maar dat glas wate rzat al lang in mijn hoofd moest enkel nog op een gepaste challenge wachten

                    verde een dikke proficiat aan Tigo en Stampers met hun 1ste en 2 de plaats in het algemeen jaarklassement
                    ben dan ook heel blij met mijn 3 de plaats hier tussen de grote van de challenge
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan lilybie

                      Van mijn kant ook een heel dikke proficat aan Llybie en natuurlijk aan alle topinzendingen van deze toch prachtige afsluiter van 2009. Er zijn heel wat prachtige inzendingen geweest en het was niet altijd even gemakkelijk om hierbij de beste naar voor te schuiven.

                      Bij deze dan ook alvast mijn beste wensen aan iedereen en laat 2010 een prachtige en gezond fotojaar worden.

                      grtz Tigo
                      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan lilybie

                        Hey Liliane
                        Da's een leuk begin van een nieuw jaar ! Goe gedaan.
                        Proficiat.
                        Marleen
                        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan lilybie

                          Van harte gefeliciteerd lilybie

                          Het jaar is al goed begonnen ...

                          En iedereen het allerbeste toegewenst voor een nieuw gezellig, leuk challengejaar...
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan lilybie

                            Ook van mij wens ik aan iedereen een prettig en fotorijk 2010.
                            Profitiat aan lilybie voor de eerste plaats in deze challenge. Je zat in mijn top 5.
                            Ook aan de tweede en derde plaats een dikke profitiat met de verdiende plaatsen.
                            Zelf ben ik op de zevende plaats geëindigd waar ik heel blij om ben, ik had het niet meer verwacht en bedankt mij bij deze dus ook aan iedereen die meegedaan heeft en de gekregen punten.

                            Bij deze ook nog een bedankje aan Spooky voor al de tijd en energie die hij steekt om de challenge in goede banen te leiden.
                            Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                            Foto Lucky

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan lilybie

                              Dikke proficiat

                              Je hebt het jaar goed gestart
                              Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                              Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                              Comment

                              Working...
                              X