Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotokonijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotokonijn

    Heb vandaag iets besteld bij fotokonijnenberg, en online betaald, maar kan het zijn dat hier ook vertraging opzit zoals bij een overschrijving naar Nederland?
    Ik kreeg nl bericht dat alles klaarstond voor verzenden maar dat ze de betaling afwachten.
    Ik dacht dat zo n betalingen meteen doorgingen? of moet ik gewoon nog wachten op een verzendbevestiging?
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

  • #2
    Re: fotokonijn

    Normaal gezien met een overschrijving , mag je rekenen tussen de 1en 3 werkdagen ,
    ( tegen dat het geld op de ander zijn rekening staat hé )

    Comment


    • #3
      Re: fotokonijn

      Hello,

      als je met PC-Banking betaald dan zit er meestal nog steeds drie dagen tussen, enkel credit card betaling is onmiddellijk ... dus rustig afwachten is de boodschap, wel lastig dat je net met de feestdagen zit nu, kan het versturen nog een beetje vertraging oplopen ook ...

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: fotokonijn

        wel ja, het vreemde is, ik heb een paar weken geleden iets uit de VS besteld om daar bij iemand te leveren die het meebrengt voor mij als ze terugkomt naar België, en dat was ook via Visa, en die betaling was onmiddelijk ok.
        Daarom vroeg ik me af wat de oorzaak kon zijn dat hier wel vertraging oploopt, maarjah, het is niets dringend, ik kan nog wel verder tot het in de bus steekt
        One life, live it!
        vernieuwde site: natuurbeeld

        Comment


        • #5
          Re: fotokonijn

          Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
          en dat was ook via Visa, en die betaling was onmiddelijk ok.
          In je opening post vertel je dat je betaald heb via overschrijving?
          Of begrijp ik je verkeerd?

          In ieder geval; Overschrijving is altijd een paar werkdagen.
          En Mastercard/Visa is onmiddellijk. Waar ook ter wereld...

          Comment


          • #6
            Re: fotokonijn

            nu ik ht zelf lees lijkt het inderdaad misvattend, ik heb dus met visa betaald
            ik zal wel afwachten, de bestelling staat allesinds gereserveerd dus we zien wel
            One life, live it!
            vernieuwde site: natuurbeeld

            Comment


            • #7
              Re: fotokonijn

              Vorige week maandag iets besteld omstreeks 15u, betaald met visa. Dinsdagmiddag rond 14u was het er al . Dus hou je maar klaar.

              Comment


              • #8
                Re: fotokonijn

                Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
                nu ik ht zelf lees lijkt het inderdaad misvattend, ik heb dus met visa betaald
                ik zal wel afwachten, de bestelling staat allesinds gereserveerd dus we zien wel
                Dat ik weet, is VISA/MASTERCARD eigenlijk onmiddellijk afgehandeld, dus ik vind het een beetje vreemd.
                Niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar ik dacht altijd dat VISA/MASTERCARD onmiddellijk afgehandeld werd...

                Comment


                • #9
                  Re: fotokonijn

                  en het pakje was er
                  ik vind het enkel bizar dat ik geen verzendbevestiging gekregen heb zoals beloofd, maar hey, snelle service, je kan niet alles willen he
                  bedankt voor de hulp allesinds
                  One life, live it!
                  vernieuwde site: natuurbeeld

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotokonijn

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
                    en het pakje was er
                    Leuk om te horen!
                    En ook weer een bevestiging dat er met VISA onmiddellijk afgehandeld wordt.

                    Veel plezier met je aankoop!

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotokonijn

                      Ik heb een paar weken geleden iets besteld in Nederland. De betaling was via internationale overschrijving. Het heeft 6 dagen geduurd voor het op hun rekening stond

                      Visa werkt inderdaad het vlotste, maar deze winkel bood het niet aan omdat er waarschijnlijk teveel kosten aan verbonden zijn.

                      Comment

                      Working...
                      X