Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

    Dit is geen reeks wat we van het wondermooie Blankenberge zouden verwachten. De omgeving van de King Beach is in de winter een heel stuk minder wondermooi, eerder een stuk vergane glorie.
    Mijn verhaal begint bij een wondermooie roestige trap

    Eerst enkele foto's nemen voordat het wondermooie ding gaat instorten dacht ik

    Een detailopname van de wondermooie roestvlekken terwijl enkele verdwaalde wandelaars mij vreemd aankeken (niet op de foto wegens minder interessant)

    De weg naar het, hoogstwaarschijnlijke wondermooie, toilet was duidelijk aangegeven. Ook effe aangeven dat het decor in de achtergrond iets minder mooi is.

    De pier en de wondermooie King-Beach toren met defekte plexi reclamebord maken het plaatje compleet

    Een stilleven van de trap tegen een toch wel wondermooi decor van de dreigende lucht en ruisende zee

    Daarna afscheid genomen van de wondermooie trap om verder te genieten van de wondermooie omgeving moest ook op de gevoelige sensor.

    Na de trap kwam ik enkele wondermooie vloermosaieken tegen in een wondermooie decor

    Waarna ik weerom stomverbaasd enkele plaatjes heb gemaakt van dit verlaten maar wondermooie terras

    sorry als er enig sarcasme in deze tekst is geslopen maar ik blijf eigenlijk

    regelmatig terugkeren naar het wondermooie Blankenberge.

    Voor degene die "het wondermooie Blankenberge" niet zien kunnen de songtekst van Hugo Matthijsen er effe op nalezen
    Last edited by BPVST; 21 december 2009, 21:03.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

    Blankenberge, we komen er graag als toerist, geven toch wel wat geld uit als we er zijn, en dan in de winter zien dat er weinig is hersteld of gerenoveerd. Die WC's aan de pier zien er niet uit. spijtig om dit vast te stellen. Maar we komen er voor de wondermooie zee en gure zeebries.

    Edit: Bijna vergeten over de reeks mijn zegje te doen.

    Leuke reeks waar een verkommerende trap centraal staat, Maar we zullen ze Nancy noemen.
    Last edited by powerkiller; 21 december 2009, 21:16.

    Comment


    • #3
      Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

      Je laatste plaat is wondermooi
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

        Er zitten een paar mooie foto's tussen maar die laatste is heel knap.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

          Het is waar wat je toont, maar dat is maar een gedeelte van Blankenberge.
          Zelf woon ik daar niet zo ver van en heb zeker 500 foto's van Blankenberge.
          In iedere stad heb je wel zo'n wijk of hoek die het stiefkindje blijft. Hopelijk komen ze ooit eens op het idee om er iets aan te doen.
          Toch heb je er nog een paar mooie uit gekregen.

          Comment


          • #6
            Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

            Hoi,

            Leuke reeks met knappe afsluiter.

            Heb paar jaar in Blankenberge gewoond en het is al jaren zo en zal altijd zo blijven.
            Je moet het zo bezien, zomer in Blankenberge -> toeristen stromen ieder jaar massaal toe en klagen niet, in de winter zijn de toeristen weg en de inwoners zijn op hun gemak dus klagen ook niet.

            grtz
            'Keep on Clicking'
            Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

            Comment


            • #7
              Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

              Het zijn mooie foto's, maar ik vindt persoonlijk dat je een beetje slechte reclame voor het steedje maakt.

              Aldus dat is mijn mening aangezien ik een website heb over het steedje en aangezien ik vaak naar Blankenberge op vakantie ga.

              Je hebt wel gelijk (sommige dingen zijn er wat schandalig), maar dat zijn naar mijn weten toch niet al teveel dingens hoor.

              Comment


              • #8
                Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Titske Bekijk bericht
                Het zijn mooie foto's, maar ik vindt persoonlijk dat je een beetje slechte reclame voor het steedje maakt.

                Aldus dat is mijn mening aangezien ik een website heb over het steedje en aangezien ik vaak naar Blankenberge op vakantie ga.

                Je hebt wel gelijk (sommige dingen zijn er wat schandalig), maar dat zijn naar mijn weten toch niet al teveel dingens hoor.
                Sorry, het reeksje was als contrast bedoeld want er zijn wel degelijk mooie plekjes in Blankenberge.
                Spijtig maar ze zetten sommige mooie plekjes dan weer vol met prachtige appartementsblokken.

                Ik heb geprobeerd om van de lelijke dingen een betere foto te maken.
                Ik kom er ook enkele keren per jaar een weekendje doorbrengen en liefst nog buiten het seizoen.
                Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

                Comment


                • #9
                  Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

                  Mooie reeks met een paar voortreffelijke beelden. (Wondermooi zou ik Blankenberge toch
                  nooit noemen. Niet in de lente, niet in de zomer, niet in de herfst en al evenmin in de
                  winter.)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

                    Voor mij zijn dit beelden zoals Blankenberge-aan-zee gewoonweg is. Of je dat als inwoner nu graag hoort of niet. Blankenberge trekt (te) veel (dagjes)volk, da's waar, maar er zijn toch aangenamer badplaatsen hoor. Dus nee, wondermooi is hier denk ik niet op zijn plaats. Heel bizar dat men dat zomaar laat verloederen, waar is de fierheid?

                    Daarentegen wél een goede fotoreeks hoor.
                    Canon Eos 450D
                    Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                    Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

                    Comment


                    • #11
                      Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

                      Heb tijdens een dagje Blankenberge met mijn eigen ogen gaan kijken van wat jij hebt gefotorafeerd.
                      Wat in je foto's te zien is is waarheid, maar in de winter wordt er nu eenmaal weinig gedaan qua onderhoud in Blankenberge.

                      Toch heb ik mij niet laten afschrikken van de foto's , want ik ga er nog steeds graag naar toe.

                      Maar je foto's zijn wel prachtig!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

                        De vijfde en de laatste vind ik steengoed . Die kunnen gerust de wereld op hun eentje aan. De andere niet.

                        Groeten
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

                          Hele mooie serie met verschillende prachtige foto's. de laatste vind ik wel heel bijzonder.

                          grtjs Wim
                          "The important thing is not the camera but the eye..............

                          but the camera helps "

                          Comment


                          • #14
                            Re: Blankenberge wondermooie stad ik wou dat ik ...

                            Mooie serie, sfeervol, gewaagd en boeiend onderwerp. Vooral de derde en laatste vind ik zeer geslaagd.

                            Comment

                            Working...
                            X