Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondschool Fotografie CVO Lokeren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondschool Fotografie CVO Lokeren

    Hey,

    Zijn er hier forumleden uit de buurt van Lokeren die toevallig in Januari starten met een beginnerscursus fotografie in het CVO waas en durme? Ik ga er alvast heen, het zou leuk zijn mochten we elkaar daar tegen het lijf kunnen lopen.
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

  • #2
    Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

    Ik had me op de wachtlijst gezet en deze week belden ze om te zeggen dat de cursus doorgaat op dinsdagavond.
    De enige avond die volgend semester niet lukt voor mij
    Ik zou minstens 8 lessen een uur te laat komen en da's niet interessant.
    Ik ga proberen te starten in september.
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

    Comment


    • #3
      Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

      Ai, jammer. Het gaat inderdaad enkel op dinsdagavond door. Het tweede semester zijn er veel minder instappers dan in september, wanneer het echte schooljaar ook begint.

      Veel success, hopelijk vind je in September een dag die u beter past.
      Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

      Comment


      • #4
        Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

        Ik start waarschijnlijk in januari ook in Lokeren. Heb goede kritiek gehoord. Morgen bel ik voor wat meer info. Als ze dan ten minste open zijn...
        Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

        Comment


        • #5
          Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

          Ik overweeg ook met deze opleiding te starten. Zag pas vrijdag voor het eerst een aankondiging in een reclamefolder. Kan iemand er meer over vertellen?
          Zijn er wekelijks opdrachten thuis te maken of krijg je er meer tijd voor?

          An
          Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
          Voorheen Fuji Finepix S9500.
          Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

            Oorspronkelijk geplaatst door anvds Bekijk bericht
            Ik overweeg ook met deze opleiding te starten. Zag pas vrijdag voor het eerst een aankondiging in een reclamefolder. Kan iemand er meer over vertellen?
            Zijn er wekelijks opdrachten thuis te maken of krijg je er meer tijd voor?

            An
            Een oom van mij heeft deze opleiding (of toch enkele modules ervan) in Temse gevolgd.

            Om met uw toestel te leren werken ga je inderdaad fotos moeten nemen, gerichten of vrije opdrachten. In Temse kreeg je veelal 2 weken om een opdracht af te werken.
            Alles werd dan ge-upload naar de server van de school en klassikaal bekeken.

            In het begin zijn het vrij gemakkelijke opdrachten, later zal je zelf je eigen creativiteit moeten
            aanspreken om een opdracht zoals bijv. "Fotografeer een spreekwoord" tot een goed eind te brengen.

            Ik ben alvast benieuwd !
            Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

            Comment


            • #7
              Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

              Heb besloten nu niet te starten met de cusus. Ik wil vooral mijn toestel echt leren kennen en ga eerst eens aan de slag gaan met de handleiding en een boek dat ik gekocht heb. Dat is er tot nu toe nog niet van gekomen.

              Spyro, Laat je hier nog eens weten hoe het meevalt?

              An
              Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
              Voorheen Fuji Finepix S9500.
              Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

                Heb eerste les gehad in het CVO in Leuven en daar beginnen ze mee ze, uw eigen toestel eerst leren kennen. Zou het je aanraden als beginner tot beginner
                Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

                  Oorspronkelijk geplaatst door anvds Bekijk bericht
                  Heb besloten nu niet te starten met de cusus. Ik wil vooral mijn toestel echt leren kennen en ga eerst eens aan de slag gaan met de handleiding en een boek dat ik gekocht heb. Dat is er tot nu toe nog niet van gekomen.

                  Spyro, Laat je hier nog eens weten hoe het meevalt?

                  An
                  Ik laat zeker iets weten.. nu.. als je eerst uw toestel gaat leren kennen op uw eigen houtje
                  ga je je toch af en toe vervelen in de beginnerscursus denk ik... Daar gaat de beginnerscursus
                  nu eenmaal over
                  Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

                    Ik zit ook in Lokeren, welke opleiding zit je?
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

                      Ik volg initiatie kleur op maandagavond. Jij?
                      Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

                      Comment


                      • #12
                        Re: Avondschool Fotografie CVO Lokeren

                        Oorspronkelijk geplaatst door wimpieken Bekijk bericht
                        Ik volg initiatie kleur op maandagavond. Jij?
                        kleur op woensdagavond
                        Zou graag volgend jaar portret reportage doen, maar mag normaal gezien nog niet... Eventueel via een soort van ingangstest... We zien wel
                        Flickr

                        Comment

                        Working...
                        X