Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opslaan van een beveiligde foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opslaan van een beveiligde foto

    Ik heb eens op de website van Ludo Verhoeven gekeken.
    Prachtige foto's.
    http://www.pbase.com/ludo_verhoeven/clouds
    Nu wou ik er eentje opslaan.
    Jammer was wel dat dit niet op de gewone manier gaat.
    Natuurlijk laat ik me niet uit het veld slaan.
    Ik ga met de muis op een van de wolken staan.
    Met de rechter muisklik geef ik aan dat ik de plaat als achtergrond wil gebruiken ( het 10e item )
    Nu vis ik de foto gewoon weer uit mijn Windowsmap.

    Ik vindt het wel een mooie beveiliging...
    Met welk grafisch programma doe je dit ??

  • #2
    Hoe ze het doen weet ik ook niet. Maar een echte beveiliging is het niet. Via een omzeg (zoals je het trouwens zelf zegt) is de foto op te halen. Ik heb het op een nog andere manier gedaan.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      OF ik heb een wondercomputer , of jullie doen iets verkeerd Maar ik kan de wolken gewoon op de normale manier opslaan hoor Bedoel dan gewoon rechts op de muisknop drukken , en dan afbeelding opslaan .......Andere mogelijkheid ( als je XP hebt ) is om met je muis helemaal linksboven op de foto te gaan staan , dan zie je ook een mogelijkheid om de foto op te slaan

      Dus weet niet wat er met jullie pc aan de hand is , maar ik kan op de oude vertrouwde manier dus de foto opslaan
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Hanske

        Ik moet een omwegmaken om de foto te kunnen bekijken. Dat komt denk ik omdat ik niet beschik over een beeldprogramma die deze foto's kan inlezen. Ik kan hem wel opslaan hoor maar als ik het beeld met mijn beeldverwerkingsprogramma wil bekijken is hij gewoon onzichtbaar. Met de windows verkenner kan ik zien dat het beeld is opgeslagen. Ik kan hem wel openen met Irfanview.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Je moet de file die je hebt opgeslagen renamen naar *.jpg en dan doet hij het wel.

          mvg. Chris drh
          http://pbase.com/chrisdrh of http://drh.fotopic.net

          "En waar doe ik het mee! met mijn G2"
          Mvg, drh

          "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

          Comment


          • #6
            Opslaan is mogelijk maar deze wordt onzichtbaar in de verkenner.
            Opslaan als extra *.jpg is dan ook mogelijk. Zie verderop Drh.
            Afdrukken kan altijd.
            Originally posted by Hanske
            OF ik heb een wondercomputer , of jullie doen iets verkeerd Maar ik kan de wolken gewoon op de normale manier opslaan hoor Bedoel dan gewoon rechts op de muisknop drukken , en dan afbeelding opslaan .......Andere mogelijkheid ( als je XP hebt ) is om met je muis helemaal linksboven op de foto te gaan staan , dan zie je ook een mogelijkheid om de foto op te slaan

            Dus weet niet wat er met jullie pc aan de hand is , maar ik kan op de oude vertrouwde manier dus de foto opslaan

            Comment


            • #7
              Originally posted by Hanske
              OF ik heb een wondercomputer , of jullie doen iets verkeerd Maar ik kan de wolken gewoon op de normale manier opslaan hoor Bedoel dan gewoon rechts op de muisknop drukken , en dan afbeelding opslaan .......Andere mogelijkheid ( als je XP hebt ) is om met je muis helemaal linksboven op de foto te gaan staan , dan zie je ook een mogelijkheid om de foto op te slaan

              Dus weet niet wat er met jullie pc aan de hand is , maar ik kan op de oude vertrouwde manier dus de foto opslaan
              Hier idem zonder problemen (XP -IE6.0)

              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment

              Working...
              X