Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe website

    Dank zij wat praktische tips van onder meer Tinne, heb ik deze week ook een bescheiden website (de soberheid zelve) in elkaar geknutseld.
    Ik hou ook niet zo van toeters en bellen en kān ook niet beter.
    Mijn enige pretentie is enkele foto's te laten zien waarover ik redelijk en soms zelfs erg tevreden ben.
    Vriendelijke groet, Hugoke



  • #2
    Die foto's van die stokstaartjes (of hoe noem je dergelijke schepsels) dragen samen met de waterjuffer/libel-foto mijn voorkeur uit

    Greetz

    Sam Jae

    Comment


    • #3
      sjips, da's een mooie site met mooie foto's Hugoke!!!

      Comment


      • #4
        Mooie site, maar die macrofoto's van die vliegen en wespen met welke lens zijn die genomen? Ik vind dat knappe foto's !!!
        Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
        www.bartvo.be

        Comment


        • #5
          maar die macrofoto's van die vliegen en wespen met welke lens zijn die genomen? Ik vind dat knappe foto's !!!
          -------------------------------------------

          Voor de macro opnamen gebruik ik een Sigma 105 mm macro lens.
          MVG Hugoke

          Comment


          • #6
            Hoi hugoke,
            Tof gedaan! Simpel maar mooi
            Er zitten wel enkele foutjes in (als ik dat mag zeggen )
            Als je de foto's één voor één bekijkt is het ok maar als je next page drukt kom je terug op je home....
            Zo ook als je op index klikt....
            Ik hoop dat je dit niet kwalijk neemt, wil je maar helpen
            "Alive and Kicking"

            http://www.pbase.com/tinnew

            Comment


            • #7
              Er zitten wel enkele foutjes in (als ik dat mag zeggen )
              Als je de foto's één voor één bekijkt is het ok maar als je next page drukt kom je terug op je home....
              Zo ook als je op index klikt....
              Ik hoop dat je dit niet kwalijk neemt, wil je maar helpen
              -------------------------------------------
              Beste Tinne,
              Natuurlijk neem ik je dit niet kwalijk, integendeel. Pieter Gordebeke signaleerde dit ook al en ik had het zelf ook al gemerkt. Ik denk te weten wat ik in de code moet wijzigen (werk ook met pure HTML) en zal morgen eens proberen correcties aan te brengen.

              Bedankt voor de reactie en vriendelijke groet, Hugoke

              Comment


              • #8
                Navigatie zou nu in orde moeten zijn. MVG Hugoke

                Comment


                • #9
                  Originally posted by hugoke
                  Navigatie zou nu in orde moeten zijn. MVG Hugoke
                  Nog niet helemaal, Hugo

                  Als je vanuit de macrofoto's terug wil gaan naar het overzicht van de macrofoto's via de link "index" kom je op de indexpagina terecht i.p.v. de Macro.htm pagina. De Beekse Bergen pagina doet het wel op de goede manier.

                  Ook link je via de "homepage" knop naar jou homepage ( duh ). Daar is niks mis mee, alleen dat je zo telkens een nieuw venster opendoet. Een volledig bezoek aan jou site zet dus ten minste drie browservenster open.

                  Verder een verzorgde site zonder overdreven toeters en bellen met zeer knappe foto's, prima zo
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Ook link je via de "homepage" knop naar jou homepage ( duh ). Daar is niks mis mee, alleen dat je zo telkens een nieuw venster opendoet. Een volledig bezoek aan jou site zet dus ten minste drie browservenster open.
                    @ Hombre: enige suggestie? Bedankt voor de opmerkzaamheid.
                    De navigatie zou nu ECHT in orde moeten zijn, jammer dat ik niet weet hoe dit te automatiseren, ik heb foto per foto manueel (kladblok) het woord index vervangen door Macro. Voor de gallerijen
                    gebruikte ik Breeze Browser

                    Met vriendelijke groet, Hugoke

                    Comment


                    • #11
                      In de pagina's met de thumbnails (http://users.pandora.be/hugoke/Macro.htm) en
                      (http://users.pandora.be/hugoke/Beekse%20bergen.htm)
                      gebruik je als laatste code in de BODY: "<center><b><a href="http://users.pandora.be/hugoke">Homepage Hugoke</a></b></center>"
                      Ik zou daar als href plaatsen "index.htm" en je bent verlost van het openen van nieuwe vensters.

                      Wat het aanpassen van de links in de fotopagina's betreft, is de gemakkelijkste oplossing deze opnieuw laten aanmaken door BreezeBrowser, dit keer met de juiste instellingen. Indien je de optie "reuse existing images" aanvinkt, moeten alle foto's niet opnieuw aangemaakt worden, enkel de HTML-pagina's en dat gaat zeer snel.
                      Zie je er wat tegenop, kan je ook kiezen voor een "batch search and replace text tool" die de hele bende HTML-pagina's overloopt en de bewuste tekst vervangt.
                      Veel echte HTML-editors hebben deze functie ook.


                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        @ Hombre

                        Merci voor de uitleg. Aanpassing gebeurd en het werkt.
                        Groetjes, Hugoke

                        Comment


                        • #13
                          Check your mail, Hugoke.

                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment

                          Working...
                          X