Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topservice van Pixbook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topservice van Pixbook

    Onder het motto : "als het goed is, mag het ook eens gezegd worden" : Ik heb net voor het vierde jaar op rij kalenders (op A3 formaat) besteld bij www.pixbook.be . Om eens niet hetzelfde als altijd te doen, heb ik 3 kalenders gepersonaliseerd, in plaats van 3 keer dezelfde kalender te bestellen.
    Daar waar ik vorige jaren dus 1 kalender 3x liet afdrukken en opsturen, heb ik nu (op dezellfde dag) 3 verschillende kalenders besteld. De software laat niet toe om meerdere bestellingen tegelijk door te sturen, dus werden dat allemaal aparte bestellingen, met allemaal aparte leveringskosten. Na een eenvoudig mailtje naar de helpdesk van Pixbook hebben ze me onmiddellijk voorgesteld om de bestellingen in 1 levering samen te voegen zodat ik dus slechts 1x transportkosten zou moeten betalen. Het bedrag dat ik teveel betaalde aan transport kon worden omgezet in een tegoed voor een volgende bestelling of teruggestort worden.

    Prima en snelle, klantvriendelijke service noem ik dat :
    D80 + Tamron 17-50mm f/2.8 SP XR Di-II LD & Sigma 50-150mm f/2.8 EX DC HSM & Sigma 2x Teleconvertor & SB-800

  • #2
    Re: Topservice van Pixbook

    Dat lijkt inderdaad niet slecht te zijn ;-) Leuk om te weten, bedankt voor de vermelding :-)
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

    Comment


    • #3
      Re: Topservice van Pixbook

      Ik bestelde vorige week voor het eerst bij Pixbook : 40 communiekaarten. Het design heb ik zelf op de correcte maat van de kaarten geresized in PS.

      Toen ik ze gisteren toekreeg was ik toch vrij teleurgesteld. Door de glanscoating op de kaarten zat er een 'waas van spikkels' op. Een bepaalde effen kleur was ook lichter op verschillende plaatsen.

      Na dit gemeld te hebben aan pixbook kreeg ik al na een uurtje het antwoord dat ik de set mag terugsturen, en ze zullen nagaan of het beter kan.

      Ik hoop volop dat ik snel de kaarten voldoende kwalitatief terug krijg.

      Comment

      Working...
      X