Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update fotoalbum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Update fotoalbum

    Ik heb het fotoalbum volledig veranderd op mijn website. Voortaan is het niet meer geintregreerd in mijn website, maar werkt dit afzonderlijk via Jalbum. Je kan gewoon doorklikken via mijn website, en je komt meteen in de juiste categorie uit. Ook kan je nu reacties toevoegen, als je over een Jalbum account beschikt. Het album is volgens mij nu veel overzichtelijker dan voorheen. En er kruipt veel minder werk in. Laat maar weten wat je ervan vindt

    Hier is mijn website.
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Update fotoalbum

    zo een teller voor te weten hoeveel bezoekers je hebt heel handig alleen hierdoor krijg je veel reclame bij het openen van de site.
    maar voor de rest echt chique website.

    jeromekke

    Comment


    • #3
      Re: Update fotoalbum

      Oorspronkelijk geplaatst door jeromekke Bekijk bericht
      zo een teller voor te weten hoeveel bezoekers je hebt heel handig alleen hierdoor krijg je veel reclame bij het openen van de site.
      maar voor de rest echt chique website.

      jeromekke
      Is dat echt door die teller? Ik dacht dat het eerder aan de gratis server lag.
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Update fotoalbum

        Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
        Is dat echt door die teller? Ik dacht dat het eerder aan de gratis server lag.
        echt gratis is je server niet want je ziet dat je bij skynet bent en bij belgacom/skynet zit dit bij in je internet pakket.

        Comment


        • #5
          Re: Update fotoalbum

          Knappe prentjes, maar jammer van de reclame ;-)
          FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

          Comment

          Working...
          X