Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto op linnen afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto op linnen afdrukken

    Volgens mij is het mogelijk om foto's tegenwoordig op schilderslinnen af te laten drukken. Ik wil dat graag eens uitproberen met een mooie foto van onze zoon maar ik kan nergens een adres vinden van een zaak die dit doet Weet iemand misschien een bedrijf waar ik online foto's aan kan leveren of een zaak in de buurt van Utrecht die dit doet?

  • #2
    Bedoel je iets in die aard zoals hieronder.

    DIGITAAL

    Ik gebruik de digitale technieken om mijn foto's een bepaalde sfeer mee te geven, een foto te retoucheren, tekst in een foto te zetten, een bepaald (kleur)effect te bereiken of om verschillende foto's in elkaar te monteren. Er is natuurlijk heel veel mogelijk, maar digitaal heeft z’n beperkingen. Dit zie je pas bij vergrotingen groter dan 30x40 cm. Tot deze maat garandeer ik fotokwaliteit zoals je gewend bent. Grotere formaten zijn uiteraard mogelijk; denk maar eens aan een vergroting van 1x1 meter op fotolinnen!

    De algemene werkwijze: Telefonisch maken we samen een afspraak over wat voor soort foto's je graag wilt hebben, welke digitale bewerkingen er uitgevoerd moeten worden, wanneer en hoe de foto's geleverd dienen te worden en wat de kosten zijn. Indien de foto-opdracht erg omvangrijk is, zal ik een opdrachtbevestiging opsturen, waarin alle details over de opdracht staan. Als je deze ondertekend terug stuurt in de bijgevoegde portvrije envelop, is de foto-opdracht bevestigd. Volgens onze afspraak zal ik de digitale bewerkingen uitvoeren. De afdrukken worden gemaakt bij een fotovaklaboratorium op normaal fotopapier en dat duurt ongeveer een week. Daarbij is het mogelijk om gebruik te maken van mijn inlijstservice. Je kunt kiezen uit vele tientallen soorten lijsten van hout en aluminium, eventueel met passe-partout en opplakken (om het bobbelen van grote afdrukken tegen te gaan). Bij de uiteindelijke levering ontvang je tevens de faktuur.

    Dat heb ik gevonden op

    http://www.kdfoto.demon.nl/bedrijfsinfo.htm

    Adres: Keesnan Dogger Fotografie

    Westfalenstraat 68

    1827 AZ Alkmaar



    KvK Alkmaar nr: 37077578

    Tel.: 072-5642436

    GSM: 06-20388663



    Anders moet je eens zoeken via google met zoekopdracht:
    fotolinnen

    Succes
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Rechtstreeks op dat linnen ?

      Ik heb laatstleden nog t-shirts bedrukt, maar dat was via een kleuren copier, op transfer papier, en dan even onder een strijkpers... Volgens mij moet het op dezelfde manier ook op dat schilders linnen lukken, of het zou moeten zijn dat dit niet tegen temperaturen van 180° kan.....

      mvg
      J.
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Nee JDM dat bedoel ik niet. Het moet een soort schilderij gaan worden. Spooky,zoiets bedoel ik wel,maar een beetje ver weg,ook google leverde niks op waar ik wat aan heb. Ga maar eens gewoon rondbellen bij fotostudio's hier in de buurt denk ik,wie weet heb ik geluk!

        Comment


        • #5
          http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=drukken+op+canvas

          http://www.pimvandermeer.nl/Grootformaat/grootformaat.html

          http://www.iccbv.com/pilotspecial.htm
          (alhoewel deze wel VERSCHRIKKINGEN onder de noemer kunst presenteren)
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            In het assortiment papier van o.a. Permajet zit een linnensoort ("Belgian Linen") dat geschikt is voor de inktjetprinter. Meer info en adressen van dealers vind je zeker op hun website (www.permajet.com).

            Bart

            Comment


            • #7
              Anders op de site van epson eens gaan kijken, daar bij de stylus 3000 eens bij papiersoorten gaan kijken, en daar vindt men ook canvas terug om rechtstreeks op te printen. Ik weet dat we dat in de tijd ooit eens gebruikt hebben, en dat dit ook zeer goeie resultaten gaf.


              mvg
              Joris

              copy van de epson site...

              Canvas Paper
              Met een gestructureerd oppervlak. Voor interessante effecten door een gestructureerd oppervlak. Ook uitstekend geschikt voor opspannen in een spieraam. De Large-Format-rollen zijn geschikt voor gepigmenteerde inkten, de A2-rol kan in combinatie met dye-inkten worden gebruikt.
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #8
                gewoon is bij een foto vakzaak informeren.een beetje bruidsfotograaf doet dit.die zullen er ongetwijffeld wel zitten in de omgeving van Utrecht
                "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                Comment


                • #9
                  Ik weet voor 100% dat het mogelijk is. Maar waar, in Nederland in ieder geval, en het zal wel bij jou in de buurt zijn. Ik heb even voor je gezocht: http://www.monmartre.nl

                  Groet, Mthree.

                  Comment


                  • #10
                    Die had ik inderdaad zelf ook gevonden Mthree! Misschien waag ik er een mailtje aan. Ik neem aan dat ik de foto via e-mail aan kan leveren en dan zou ik alleen daarheen hoeven om hem op te halen. Bedankt voor het meezoeken en denken iedereen.

                    Comment

                    Working...
                    X